برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در واکنش به عدم انتخاب سعیدلو در انتخابات AFC علی‌آبادی: از من سئوال‌هایی بپرسید که پاسخش را بدانم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته ملی المپیک در واکنش به عدم انتخاب سعیدلو در انتخابات AFC گفت: از من سئوال‌هایی بپرسید که پاسخش را بدانم.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، محمد علی‌آبادی در حاشیه مراسم قدردانی قهرمانان راگبی و کریکت درباره برگزاری این مراسم اظهار داشت: مراسم با نشاطی برگزار شد. امیدوارم این قبیل قدردانی‌ها ادامه داشته باشد.
وی ادامه داد: راگبی دارای ظرفیت‌های زیادی است و استعدادهای فراوانی در ایران حضور دارند. جوانان ایران نشان داده‌اند که در رشته‌های قدرتی حرف اول را در آسیا می‌زنند. مطمئنم در آینده‌ای نزدیک در این رشته نیز می‌توانند در آسیا حرف اول را بزنند.
رئیس کمیته ملی المپیک در مورد عدم حضور تیم ملی راگبی در بازی‌های آسیایی گوانگجو عنوان کرد: این رشته در ایران تازه آغاز به فعالیت کرده است. امیدوارم در دوره آینده بتواند حضور پیدا کند.

وی درباره انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید تصریح کرد: گزینه مربیگری را کمیته انتخاب نمی‌کند؛ بلکه فدراسیون‌ها افراد را معرفی می‌کنند. وظیفه کمیته بررسی در مورد آنهاست. مربی امید هم می‌تواند داخلی و هم خارجی باشد. افشارزاده در این زمینه پیگیری می‌کند.

علی‌آبادی در واکنش به عدم انتخاب علی سعیدلو، رئیس سازمان تربیت‌بدنی در انتخابات AFC خاطرنشان کرد: از من سئوال‌هایی بپرسید که جواب آنها را بدانم.
وی در پایان برای تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا آرزوی موفقیت کرد.
انتهای پیام/

تاریخ: 1389/10/20
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: