برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

برگزاری دومین دوره مسابقات قهرمانی کشوری زورخانه در جمهوری آذربایجان؛ اردوی مشترک در ترکیه

شهر باکو میزبان دومین دوره مسابقات قهرمانی کشوری ورزش های زورخانه ای جمهوری آذربایجان شد.
Zurkhaneh.com سید هادی عربی دبیر فدراسیون ورزش های زورخانه ای جمهوری آذربایجان به سایت زورخانه دات کام گفت: این مسابقات اسفندماه 1389 (مارچ 2011) با حضور ده تیم استانی و 150 ورزشکار در شهر باکو برگزار می شود.
وی افزود: دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور جمهوری آذربایجان مسابقات در سه رشته تیمی، هنرهای فردی و کشتی پهلوانی با حضور داوران آذربایجانی و نمایندگی از فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه توسط فدراسیون ملی و با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک آذربایجان و IZSF برگزار می شود.
سیدهادی عربی درباره مرشدان این مسابقات گفت: در این مسابقات مرشد اصغر سفیدی به همراه مرشدان جوان جمهوری آذربایجان، الوین اکبراف، حاج محمد امین نقی زاده، النور میرزایف، اسماعییل حبیب اف و خیام عروج اف، مرشدی می کنند.
دبیر فدراسیون ورزش های زورخانه ای جمهوری آذربایجان با اشاره به برنامه های جاری آن فدراسیون  گفت: سال تحصیلی 2009-20010 درس زورخانه به صورت آزمایشی در دانشکده تربیت بدنی باکو ارایه می شد و از سال تحصیلی جاری 2010-2011 این درس به صورت قطعی برای دانشجویان تربیت بدنی ارایه می شود. با برنامه ریزی انجام شده، از 19 ژانویه سال جاری، امتحان زورخانه دانشجویان سال اول و دوم را برگزار می کنیم.
سید هادی عربی از برگزاری اردوی مشترک در فبریه 2011 خبر داد و افزود: این اردوی مشترک با حضور کشورهای آذربایجان، ترکیه، گرجستان و اگر تلاش ها به نتیجه برسد بلغارستان و قبرس در یکی از شهر ترکیه برگزار می شود.
اولین دوره مسابقات زورخانه قهرمانی کشور جمهوری آذربایجان سال گذشته با حضور 7 تیم و 128 ورزشکار در شهر باکو برگزار شده بود.
تاریخ: 1389/10/20
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: