برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

انتقاد ژاوی از خط دفاعی آبی‌-اناری‌ها

سرمربی آبی -اناری ها از توقف تیمش در دیدار برابر مایورکا راضی نبود و به انتقاد از خط دفاعی تیمش پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، بارسلونا در هفته هفتم لالیگا دو امتیاز ارزشمند را از دست داد. آبی -اناری ها که به مصاف مایورکا رفته بودند به نتیجه ای بهتر از تساوی دو بر دو دست پیدا نکردند تا در صورت پیروزی خرونا یا رئال مادرید صدر جدول رده بندی را از دست دهند.

ژاوی در نشست خبری پایان بازی گفت: به خاطر یک اشتباه بد عقب افتادیم. وقتی در بهترین حالت خود بودیم گل دوم را هم دریافت کردیم. اشتباهات غیر قابل توجیهی انجام دادیم. نباید اجازه داد که چنین اتفاقاتی رخ دهد.

او درباره لامین یامال گفت: او یک بازیکن جوان و استعداد بزرگ است که باید به خوبی به او توجه کرد. یامال می تواند کمک زیادی به ما کند.

ژاوی درباره اشتباه های زیاد در خط دفاعی گفت: باید مشکلات دفاعی را برطرف کرد. تمرکز در دفاع باعث می شود تا انسجام و هماهنگی بیشتری داشته باشیم. اشتباه های بدی انجام می دهیم و این کارمان را سخت می کند.

او درباره تصمیم داور در اعلام نکردن پنالتی روی یامال گفت: داور با کمک داور ویدئوی صحبت کرد و تشخیص دادند که پنالتی نبود. تصمیم سختی بود.

بارسلونا با وجود این تساوی ناامید کننده با ۱۷ امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی و منتظر ادامه رقابت های هفته هفتم لالیگا ماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
تاریخ: 1402/7/5
موضوع: ورزش جهان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: