برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

آنچلوتی: انتقادها از ما خیلی زود است/ امیدوارم آلونسو روزی مربی رئال شود

کارلو آنچلوتی به شایعات مبنی بر حضور ژابی آلونسو به جای خودش واکنش نشان داد و انتقادها از تیمش را رد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، کارلو آنچلوتی تا پایان فصل جاری با رئال مادرید قرارداد دارد. از هم اکنون گمانه زنی ها درباره انتخاب جایگزین او زیاد است و از ژابی آلونسو به عنوان یکی از گزینه های جدی جانشینی او یاد می شود. خبر حضور ژابی آلونسو در رئال مادرید بازتاب زیادی در رسانه ها داشته است و اکنون کارلو آنچلوتی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

کارلو آنچلوتی گفت: من ژابی را می شناسم چون مربی او بودم. او دانش فوتبالی زیادی دارد و در لورکوزن کار بزرگی انجام می دهد. آرزو می کنم او هم مثل رائول و آربلوآ روزی مربی رئال مادرید شود. چون رئال بهترین باشگاه است و من به آنها علاقه زیادی دارم. امیدوارم روزی آنها بتوانند مربی این باشگاه شوند.

رئال پس از شش هفته در رده سوم جدول رده بندی لالیگا قرار گرفته است. سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در بخش دیگری از صحبت هایش افزود:  انتقاد بخشی از کار من است. وقتی مربی رئال مادرید هستید و همه چیز خوب پیش نمی رود، انتقادها شروع می شوند. منطقی است اما این چیزها روی من تاثیر نمی گذارند. باید روی اشتباهاتمان در این هفته ها کار کنیم. ارزیابی من با بسیاری از افراد متفاوت است. تا اینجای کار نتایج خوبی را کسب کرده ایم. من آدم آرامی هستم که می توانم همه چیز را به دقت ارزیابی کنم. شک و تردید نسبت به تیمی که از هفت بازی در شش بازی پیروز شده به نظر من خیلی زود است.

رئال مادرید از شش بازی خود در فصل جاری لالیگا ۱۵ امتیاز کسب کرده و در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد. بارسلونا با ۱۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی لالیگا جای گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
تاریخ: 1402/7/5
موضوع: ورزش جهان
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: