برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پس از اتفاقات مراسم قدردانی از قهرمانان مدیر روابط عمومی فدراسیون راگبی برکنار شد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی فدراسیون راگبی پس از اتفاقات رخ داده در مراسم قدردانی از قهرمانان این رشته از سمتش به صورت تلفنی برکنار شد.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، مراسم قدردانی از قهرمانان راگبی و کریکت روز شنبه 19 دی‌ماه با حضور مسئولان این رشته و محمد علی‌آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک و در نبود هیچ مسئولی از سازمان تربیت‌بدنی برگزار شد.
مدیر روابط عمومی این فدراسیون برای پوشش این مراسم از رسانه‌ها دعوت بعمل آورد و خبرنگاران دوربین خبرساز، شبکه جام جم و چند خبرنگار دیگر در این مراسم حاضر شدند.
زمانی که خبرنگار دوربین خبرساز برای مصاحبه با حسین‌ صادق‌عابدین، رئیس فدراسیون به سمت او رفت با واکنش منفی وی روبرو شد و از صحبت کردن با خبرنگار امتناع کرد و به همین دلیل درگیری لفظی بین او و خبرنگار به وجود آمد.
زهرا نوری، مدیر سابق روابط عمومی این فدراسیون درباره علت برکناری خود اظهار داشت: نمی‌دانم به چه علت مسئولان این تصمیم را گرفته‌اند و فرامرز سنگینی، دبیر فدراسیون در تماس تلفنی امروز اعلام کرد که دیگر در این سمت فعالیت نکنم.
وی ادامه داد: به نظرم این تصمیم به مراسم قدردانی قهرمانان راگبی برمی‌گردد. یعنی زمانی که برای پوشش مراسم از رسانه‌ها دعوت کردیم و رئیس فدراسیون از مصاحبه با آنها امتناع کرد و برخورد نامناسبی داشت که من نسبت به این موضوع اعتراض داشتم.
انتهای پیام/

تاریخ: 1389/10/20
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: