برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رشته ورزشی گلف هم دارای لیگ می‌شود

مسابقات لیگ گلف کشور در قالب 10 تیم در سه گروه سوپر لیگ، دسته یک و دسته دوم از سال آینده برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در طی این سفر سرپرست و دبیر فدراسیون گلف به مسجدسلیمان و نشستی مشترک با مدیرکل تربیت بدنی استان خوزستان ( حمید گرشاسبی) و علیرضا مراد حاجتی ( رئیس هیات گلف استان خوزستان) مقرر شد از سال 90 مسابقات باشگاهی لیگ در دو بخش آقایان و بانوان انجام شود.

در این سفر سرپرست و دبیر فدراسیون به همراه دیگر مسئولین ورزشی استان از زمین گلف در دست احداث اهواز و زمین گلف باشگاه شرکت ملی بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بازدید به عمل آوردند .

گفتنی است طی جلسه ای با مهندس موسوی قائم مقام مدیر عامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان و دبیر هیات گلف استان مقرر شد در اسفند ماه جاری و میزبانی استان خوزستان مسابقات قهرمانی کشور یادواره گلفباز مرحوم ، شهباز حسین پور برگزار گردد.

همچنین در این نشست کیکاوس سعیدی سرپرست فدراسیون گلف بادرخواست هیات گلف خوزستان مبنی بر اعزام نفرات برتر این استان به مسابقات بین المللی قطرکه در اواخر سال جاری برگزار می شود، موافقت کرد.

مسابقات بین المللی قطر در اسفند ماه برگزار می شود که تیم ملی گلف کشورمان متشکل از نفرات برتر خوزستانی در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

کد خبر: 8910-14025
تاریخ: 1389/10/21
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: