برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
نساجی هیچ چیزی کم ندارد؛

رحمتی: به دنبال ارائه بهترین عملکردمان مقابل استقلال هستیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: بازی سختی برابر استقلال تهران داریم و به دنبال ارائه بهترین عملکرد خود هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران اظهار داشت: استقلال به دنبال ثبات در صدرجدول است و به دنبال ۳ امتیاز بازی خواهد بود و ما هم به دنبال بهترین عملکرد هستیم.

او در خصوص حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال گفت: خیلی خوب است که دو همبازی سابق روی نیمکت دو تیم حضور دارند و این برای فوتبال ایران اتفاق خوشایندی است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: یک بازی خیلی مهم و حساس با تیم صدرنشین فوتبال ایران داریم. استقلال بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد و از لحاظ کادر فنی نیز سرآمد فوتبال ایران است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب و قابل قبول انجام دهیم.

وی در مورد شرایط نامناسب نساجی در جدول، عنوان کرد: هرچه بگویم تکرار مکررات است. چندین بار در مورد این مسائل صحبت کردم و اگر به مصاحبه های قبلی ام بازگردید، همه چیز را توضیح دادم.

مهدی رحمتی ادامه داد: نتیجه نگرفتن ما هیچ توجیهی ندارد اما بازیکنانم فوتبال خوبی را ارائه دادند. در دیدار با شمس آذر واقعا مستحق باخت نبودیم. تیمی که در یک بازی ۶ - ۵ موقعیت تک به تک ایجاد کند، مستحق باخت نیست. ما هم تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم.

سرمربی نساجی اضافه کرد: هواداران و مسئولان باشگاه دنبال نتیجه هستند و مهم ترین موضوع در فوتبال که حرف اول را می زند، همین نتیجه است اما می خواهم به سال های گذشته نساجی بازگردم. این تیم در تنها برهه ای که موفق بوده زمانی است که یک سال و نیم یک سرمربی آنجا کار کرده و تیم را به ثبات رساند. پس از این همه تغییرات در ابتدای فصل ما هم نیاز به زمان بیشتری داریم.

رحمتی در خصوص وضعیت جذب بازیکن برای نیم فصل دوم عنوان کرد: در برخی پست ها نیاز به جذب بازیکن داریم، چرا که با توجه به فشار بازی های آسیایی، مصدومان خیلی زیادی امسال داشتیم و هر کدام از این نفرات بازی های زیادی را از دست دادند. خود محمدرضا عباسی در حال حاضر بازیکن مصدوم است. محمود قائد رحمتی و وحید محمدزاده در برهه ای مصدوم بودند. احسان حسینی و اسماعیل بابایی هم سایر مصدومان نساجی بودند. با این وجود در حال حاضر شرایط خوبی داشته و تمام تلاش خود را می کنیم تا در دیدار فردا فوتبال خیلی خوب و قابل قبولی به نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حواشی دربی روی بازی فردا تاثیر می گذارد، توضیح داد: فکر نمی کنم چنین اتفاقی رخ بدهد. استقلال دنبال ثبات در بالای جدول و کسب ۳ امتیاز است. ما هم از این قاعده مستثنی نبوده و محکوم به خوب بازی کردن و کسب امتیاز در این بازی هستیم.

سرمربی نساجی درخصوص تقابل با جواد نکونام در این بازی، گفت: به عنوان ۲ دوست و همبازی قدیمی کنار هم کار می کنیم و این یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران است که به مربیان جوان برای کار کردن بها داده می شود.

رحمتی در پاسخ به این سوال که نساجی با توجه به اتمام لیگ قهرمانان می تواند تمرکز بهتری روی ادامه دیدارهای لیگ داشته باشد و آیا در این وضعیت همچنان به کسب رتبه تک رقمی فکر می کنند، اظهار داشت: اگر همین الان جدول لیگ را مشاهده کنید، می بینید با وجود یک بازی کمتر، اختلاف نساجی با چهار تیم بالایی اش یک امتیاز است. یعنی اگر دیدار قبلی را مساوی کرده بودیم، رتبه مان در جدول یازدهم بود. اختلاف امتیازها خیلی کم است و اگر بتوانیم یک تا ۲ بازی نتیجه خوبی بگیریم و پیروز شویم، به آنچه مدنظر داریم در همین نیم فصل اول می رسیم.

وی افزود: برای نیم فصل دوم نیاز به اضافه کردن چند بازیکن داریم چرا که بازیکنان محدودی داریم اما من همچنان سر حرفم هستم. در ۲۱ سال فوتبال بازی کردن خود هم در تیمی بودم که انتهای جدول بوده، هم در تیمی بودم که سقوط کرده و هم در تیمی بوده ام که قهرمان شده یا سهمیه آسیایی گرفته است. همه این ها را در دوره فوتبالم تجربه کرده ام و چهار سال است مربیگری می کنم.

رحمتی در ادامه گفت: نساجی واقعا هیچ چیز کم ندارد. شاید در برخی پست ها به دلیل فشار مسابقات کمبود بازیکن داشته باشیم اما به لحاظ فنی و کیفیت بازیکنان در سطح خیلی خوبی قرار داریم. اطمینان دارم بازیکنانم با تمرکز و وظیفه شناسی به آنچه لیاقت دارند در جدول می رسند.

منبع: مهر
تاریخ: 1402/9/27
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: