برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
روزهای سخت سه مدعی؛

چرا دیدار استقلال و پرسپولیس جذاب نمی‌شود/ عیار نکونام مشخص شد!

پیشکسوت فوتبال با بیان این که در همه سال های گذشته دیدار استقلال و پرسپولیس از نظر فنی جذابیت نداشته است گفت: متاسفانه ترس از باختن باعث می ...

علی موسوی در گفت و گو با خبرنگار مهر به ارزیابی اش از دربی صد و دوم تهران پرداخت و گفت: به ندرت اتفاق می افتد که دیدار استقلال و پرسپولیس جذاب و تماشایی شود. چون دو تیم نمی خواهند بازنده از زمین خارج شوند. به همین خاطر احتیاط را در دستور کار قرار می دهند تا بتوانند حداقل یک امتیاز را کسب کنند البته وقتی یکی از دو تیم گلی دریافت می کند احتیاط را کنار می گذارد و بازی جذابتر می شود.

وی در خصوص مسائل فنی دو تیم گفت: این دیدار بار فنی بالایی نداشت. پاس های اشتباه، عدم گلزنی مهاجمان و نبود هافبک های خلاق تاثیر بسزایی در کاهش عملکرد فنی دو تیم داشت و با توجه به اینکه دو تیم نمی خواهند بازنده این دیدار باشند تساوی می تواند تا دیدار برگشت برای دو تیم آرامش بخش باشد. البته فشار حضور تماشاگران هم در نتیجه این بازی تاثیرگذار است.

چرا دیدار استقلال و پرسپولیس جذاب نمی شود/ عیار نکونام مشخص شد!

علی موسوی در خصوص استفاده از سیستم وار برای اولین بار در لیگ ایران گفت: خوشحالم که این سیستم اجازه نداد بی عدالتی در این دیدار رخ دهد. اگر سیستم ویدئویی نبود پنالتی استقلال مثل خیلی دیگر از پنالتی هایش می سوخت و حریف با اشتباه داوری برنده از زمین خارج می شد. البته نمی دانم دلیل اعتراض پرسپولیسی ها چیست. این سیستم در کل فوتبال دنیا استفاده می شود و هیچ جا کسی معترض نیست. فقط در فوتبال ما اعتراض به این سیستم وجود دارد. باید امیدوار باشیم که این سیستم در فوتبال ما بماند تا اشتباهات داوری به حداقل برسد.

کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد نکونام در دربی ۱۰۲ گفت: سرمربی استقلال نشان داد که آینده درخشانی در فوتبال ما دارد و می تواند سرمربی تیم ملی هم بشود. تیم او در بدترین زمان ممکن گل را دریافت کرد و رسیدن به گل خیلی سخت بود اما استقلال تمرکزش را از دست نداد. نکونام آرامش خود را به تیم منتقل کرد تعویض های به موقعی انجام داد و با هجومی شدن استقلال کاملا پرسپولیس تحت فشار قرار گرفت و در پایان هم استقلال توانست یک امتیاز از این دیدار کسب کند تا همچنان صدرنشین لیگ باقی بماند.

موسوی در خصوص مثلث استقلال ، پرسپولیس و سپاهان که مدعی قهرمانی هستند، گفت: بازیهای سختی پیش روی سه تیم است و هر تیمی که امتیاز از دست بدهد بطور حتم کارش برای رسیدن به قهرمانی سخت خواهد شد. سپاهان اصفهان مهره های تاثیرگذاری دارد که بهترین های فوتبال ایران هستند و نتایج خوبی هم گرفته اند بنابراین استقلال نباید مقابل نساجی امتیاز از دست بدهد.

چرا دیدار استقلال و پرسپولیس جذاب نمی شود/ عیار نکونام مشخص شد!

وی در خصوص شکایت استقلال و پرسپولیس از یکدیگر تاکید کرد: این شکایت ها مثل اعتراض به داوری در فوتبال ما عادی شده اما تبعات آن همچنان ادامه دارد مدیران باشگاه ها به جای شکایت از یکدیگر باید به فکر تقویت تیم خود برای نیم فصل باشند تا بتوانند ادامه فصل را با قدرت برگزار کنند این شکایت ها جز بردن تیم به حاشیه نمی تواند برای تیم مفید باشد.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال در پایان و در خصوص دیدار این تیم برابر نساجی از هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: هنوز همه در فضای دربی هستند استقلال اگر به دنبال تداوم صدرنشینی است باید این دیدار را با پیروزی به پایان برساند. نساجی اگر چه جایگاه خوبی در جدول ندارد اما آبی ها نباید خود را از پیش برنده بدانند نساجی با رحمتی خوب نتیجه نگرفته اما سرمربی این تیم که سالها در استقلال بازی کرده نمی خواهد به راحتی مقابل تیم سابقش نتیجه را واگذار کند.

منبع: مهر
تاریخ: 1402/9/27
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: