برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

‪ ۸۰‬سکه به مدال آوران بوشهری مسابقات آسیایی گوانگجو اهدا شد

ورزش. معلولان. گوانگجو
بوشهر - درآیین تجلیل از قهرمانان ملی پوش بوشهری مسابقات آسیایی پاراالمپیک معلولان گوانگجو ‪ ۸۰‬سکه بهار آزادی ، کمک هزینه سفر معنوی کربلا و وجه نقد به آنان اهدا شد.

مدیرکل تربیت بدنی استان بوشهر روز شنبه در این آیین گفت: قهرمانان بوشهری همراه با سایر قهرمانان کشورمان در قالب اعزام کاروان محرم با تاسی از مکتب امام حسین (ع) دست پر به کشور بازگشتند.

به گزارش ایرنا رضا جمشیدی افزود: در این دوره از مسابقات جمعا پنج ورزشکار بوشهری به چین اعزام شدند که با کسب پنج مدال زرین به میهن بازگشتند.

وی یادآورشد: کسب ‪ ۳‬طلا و ‪ ۲‬برنز حاصل تلاش مهرداد کرم زاده ، سید عرفان حسینی لیراوی ، نیک پرست ، ابراهیم زاده و اردشیر ماهینی است.

جمشیدی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات جمعا ورزشکاران کشورمان ‪ ۲۷‬مدال درو کردند اضافه کرد: کسب این شمار مدال در رقابت‌های گوانگ ژو در تاریخ ورزش استان بوشهر بی‌سابقه است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر نیز در این نشست گفت:در راستای تجلیل از این مدال آوران از سوی این اداره کل کمک هزینه سفر کربلا برای همه معلولان شرکت‌کننده در این مسابقات ، ‪ ۲۰‬میلیون ریال برای مدال طلا ، ‪ ۱۵‬میلیون ریال برای نقره و ‪ ۱۰‬میلیون ریال نیز برای دارندگان مدال برنز اهدا می شود.

اکبر گرگوری افزود:براساس شاخص‌های جهانی ‪۱۰‬درصد جمعیت هر کشوری را معلولان تشکیل می‌دهند که اگر از سوی مسوولان توجه به این قشر شود زمینه مشارکت آنان در فعالیت‌های اجتماعی و چرخه تولید فراهم خواهد شد.

وی یادآورشد: برای توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز معلولان پیشنهاد ایجاد مرکز فرهنگی ، ورزشی و تفریحی در سفر سوم هیات دولت به این استان به مسوولان استانداری بوشهر داده شده است.

در این آیین محمد حسین جهانبخش استاندار بوشهر نیز گفت: کسب مدال‌های رنگین توسط ورزشکاران معلول در مسابقات آسیایی پاراالمپیک گوانگ ژو بیانگر توانمندی و اعتماد به نفس این قشر است که این مهم رسالت ما مسوولان را برای ایجاد زیرساخت‌ها و حضور فعال آنان درعرصه‌های جامعه دو چندان می کند.







تاریخ: 1389/10/28
موضوع: معلولان
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: