برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

الهلال عربستان حریف سپاهان در دور یک‌هشتم‌ نهایی لیگ قهرمانان آسیا

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انجام و سپاهان در این دور با قرعه الهلال روبه رو شد. به این ترتیب ژوزه مورایس باید برابر تیم سابقش ...

به گزارش ایسنا، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد. سپاهان تنها نماینده ایران در دور حذفی این رقابت ها در سید دوم قرار گرفت که بر اساس قرعه باید با الهلال عربستان دیدار داشته باشد. مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان سابقه نشستن روی نیمکت مربیگری الهلال عربستان را در کارنامه دارد و این مسابقه در واقع تقابل تیم های کنونی و پیشین او خواهد بود.

تیم ها در مرحله حذفی دو مسابقه رفت و برگشت مقابل هم انجام خواهند داد و رقابت های دو منطقه غرب و شرق به طور جداگانه انجام خواهند شد. هشت تیم برنده به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهند کرد و در فینال نیز برندگان دور نیمه نهای در مناطق غرب و شرق با هم بازی می کنند. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در شرق و دیدار برگشت در غرب برگزار خواهد شد.

دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی ۱۲ و ۱۳ فوریه ۲۰۲۴ (۲۳ و ۲۴ بهمن) و دیدارهای برگشت روزهای ۱۹ و ۲۰ فوریه (۳۰ بهمن و اول اسفند) برگزار می شوند. تیم های سید دوم در دیدار این مرحله میزبان خواهند بود. سیدبندی قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی منطقه غرب آسیا در این رقابت ها به صورت زیر است:

سید یک: الهلال عربستان، الاتحاد عربستان، النصر عربستان، نسف قارشی ازبکستان و العین امارات

سید ۲: نوبهار ازبکستان، سپاهان ایران و الفیحا عربستان

یکی از پنج تیم سید اول با قرعه کشی به سید دوم منتقل شد و بر همین اساس نسف قارشی ازبکستان در سید دوم مرحله حذفی قرار گرفت.

قرعه کشی دور یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب):

نوبهار ازبکستان - الاتحاد
سپاهان ایران - الهلال
الفیحا - النصر
نسف قارشی - العین امارات

قرعه کشی دور یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق):

چونبوک موتورز کره جنوبی - پوهانگ استیلرز کره جنوبی
اولسان هیوندای کره جنوبی - کاوازاکی ژاپن
شاندونگ تایشان اف سی چین - ونت فورت کافو ژاپن
بانکوک یونایتد تایلند - یوکوهاما اف مارینوس ژاپن

سپاهان در صورت پیروزی برابر الهلال در دور یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار الاتحاد و نوبهار خواهد رفت. النصر هم در صورت پیروزی برابر الفیحا که بسیار محتمل است، به مصاف برنده العین و نصف قارشی می رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
تاریخ: 1402/10/7
موضوع: ورزش جهان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: