برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

طلایی، برنامه ریزی نادرست فدراسیون را علت باخت ذوب آهن کرمانشاه به نماینده مشهد اعلام کرد

ورزش. داخلی. کشتی
کرمانشاه- مربی تیم کشتی ذوب آهن کرمانشاه برنامه ریزی نادرست مسابقات لیگ برتر را موجب شکست این تیم در مقابل تعاونی اعتبار امید مشهد دانست.

محمد طلایی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: این دیدار یک رقابت سنگین بود که متاسفانه برخلاف انتظار نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی، یکی ازدلایل شکست ذوب آهن مقابل حریف مشهدی را برنامه ریزی نادرست و فشرده بودن رقابتها عنوان کرد و گفت: در ذوب آهن سه هفته متوالی درگیر وزن کم کردن کشتی گیران بودیم و این خود فشار زیادی را به آن‌ها وارد می کرد، این درحالی است که اگر مسابقات در زمان مناسبی برگزار شود، کشتی گیران تیم ما و سایر تیم‌ها این همه فشار تحمل نمی‌کنند.

به گفته طلایی، این مشکل باعث افت شدید کشتی گیران تیم ذوب آهن شد و آنان نتوانستند در مسابقه برابر نماینده مشهد، کشتی خوبی را ازخود به نمایش بگذارند.

وی گفت: در دور برگشت لیگ برتر کشتی، همه تلاش خود را برای افزایش آمادگی کشتی گیران و کسب نتایج بهتر بکار می‌گیریم، چرا که به توانایی تیم و کشتی گیران خود اعتقاد داریم.

تیم ذوب آهن کرمانشاه عصر روز یکشنبه در سومین دیدار خود در لیگ برتر کشتی آزاد مقابل تعاونی اعتباری امید مشهد با نتیجه شش بر یک نتیجه را واگذار کرد.










تاریخ: 1389/10/29
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: