برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رفوگر:لیگ برتر کشور زیر ذره بین انستیتو کشتی قرار دارد

ورزش. کشتی. لیگ برتر. همدان
همدان - رییس انستیتو کشتی کشورمان گفت: نحوه برگزاری و عملکرد تیم‌های در لیگ برتر کشتی آزاد کشور زیر نظر این انستیتو قرار دارد.

سید جواد رفوگر که برای بررسی وضعیت کشتی همدان به این استان سفر کرده، روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: این برنامه با هدف بررسی دقیق وضعیت برگزاری لیگ برتر کشتی در کشور و ایجاد راهکارهای مناسب در راستای انجام بهتر لیگ در سال‌های آینده است.

وی اضافه کرد: برگزاری لیگ برتر کشتی از آنجا که به لحاظ مالی می‌تواند منبع درآمد خوبی برای کشتی گیران باشد، بسیار مطلوب است اما به لحاظ اجرایی باید شیوه مناسبی برای آن بکار گرفت.

وی بیان داشت: انجام این رقابت‌ها به این شکل و زمان کوتاه نتیجه مطلوبی را به دنبال نخواهد داشت و البته فدراسیون با توجه به تقویم فیلا در اجرای فشرده مسابقات بین‌المللی ، چاره‌ای جز اجرای این مسابقات در حداقل زمان ممکن ندارد.

رفوگر افزود: استقبال علاقه مندان به کشتی از برگزاری لیگ برتر باعث شده تا فدراسیون اقدام به اجرای این رقابت‌ها کند منتهی این برنامه باید هدفگذاری شود.

وی اظهار داشت: انستیتو کشتی هم اکنون در حال بررسی تمامی جوانب برگزاری لیگ برتر امسال است و توزیع پرسش نامه بین صاحب نظران، برداشت تصویر از رقابت‌های لیگ برتر و حواشی مسابقات از جمله برنامه‌های اصلی انستیتو در این طرح است.

به اعتقاد رفوگر، زمان برگزاری لیگ برتر کشتی باید حداقل تا پنج ماه ادامه داشته باشد چرا که طولانی شدن این مسابقات باعث جلب سرمایه داران برای تیمداری می‌شود.

وی افزود: سرمایه داران با هدف تبلیغ محصولات خود از تیم‌های ورزشی حمایت می کنند و برهمین اساس باید شرایط فراهم شود تا آنها نیز با شور و اشتیاق بیشتری اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.








تاریخ: 1389/10/30
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: