برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

فرنگی کاران جوان به جای شهریار در اندیمشک اردو می‌زنند

ورزش. کشتی. اردو
تهران- کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان اعلام کرد: در صورت موافقت مسئولان شهرستان اندیمشک، دومین اردوی آمادگی این تیم ازششم بهمن ماه در این شهر برگزارمی شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان اعلام کرد با توجه به اینکه مجموعه ورزشی عصر انقلاب شهریار نمی‌تواند به طور کامل شرایط و خواسته‌های فرنگی کاران را تامین کند، تصمیم بر آن شد تا در صورت موافقت مسئولان شهرستان اندیمشک، دومین اردوی آمادگی تیم ملی در این شهر برگزار شود.

حسام‌الدین جعفری سرپرست تیم کشتی فرنگی جوانان با بیان این مطلب افزود :
طبق برنامه قرار بود دومین اردوی آمادگی جوانان از اول بهمن ماه در مجموعه ورزشی عصر انقلاب شهریار برگزار شود. البته این مجموعه امکانات خوبی در اختیار داشت و به همین خاطر ما این محل را به مسئولان فدراسیون کشتی پیشنهاد کردیم.

وی افزود: در چند روز گذشته برای برپایی اردو به بازدید این مجموعه رفتیم و از آن‌ها خواستیم تا درخواست‌های ما را برای برپایی اردو آماده کنند که متاسفانه آن‌ها نتوانستند شرایط و خواسته‌های ما را تامین کنند و همین امر باعث لغو برگزاری اردو در این سالن شد.

جعفری ادامه داد: با توجه به درخواست شفاهی مسئولان شهرستان اندیمشک در مورد میزبانی و برپایی اردوی جوانان از ششم بهمن ماه و برگزاری تورنمنت چند جانبه خوزستان در روز یازدهم بهمن ماه در این شهر، در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که اگر مسئولان شهرستان اندیمشک درخواست خود را به صورت رسمی مطرح کنند ما دومین اردوی آمادگی تیم ملی را در این شهرستان برگزار کنیم.

وی گفت: این موضوع در جریان مسابقات انتخابی جام یادگار امام (ره) در شهرستان بروجرد قطعی خواهد شد.

سرپرست تیم کشتی فرنگی جوانان در پایان خاطرنشان کرد:مسئولان ورزش کشور باید توجه ویژه‌ای به کشتی داشته باشند، اگر ما در تهران یک خانه کشتی دیگر هم داشتیم مجبور نبودیم برای برپایی اردوهای خود به دنبال مجموعه های دیگر بگردیم که گاهی این مجموعه‌ها شرایط استاندارد برپایی اردوها را هم ندارند.








تاریخ: 1389/10/30
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: