برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرمای هوای تهران فرنگی کاران اردونشینی را در خانه کشتی نگه داشت

ورزش. کشتی. اردو
تهران- فرنگی کاران حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی روز گذشته به دلیل سرمای بیش از حد هوای تهران مجبور شدند تمرینات هوازی خود را در خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی برگزار کنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؟ اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان که قرار بود تمرینات هوازی خود را در محوطه باز ورزشگاه آزادی انجام دهند با صلاحدید کادر فنی به دلیل سرمای هوای تهران در همان سالن خانه کشتی تمرین کردند.

البته فرنگی کاران در ادامه تمرینات خود به دو گروه تقسیم شدند به طوری که نفرات اعزامی به جام وهبی امره در سالن خانه کشتی به دور تشک مشغول دویدن شدند و سایر نفرات نیز بر روی دستگاه تردمیل به تمرینات هوازی پرداختند.

در نوبت عصر نیز فرنگی کاران تمرینات بدنسازی را انجام دادند و طبق برنامه امروز صبح نیز تمرینات بدنسازی را در دستور کار داشتند.

اردونشینان در نوبت عصر هم مرور فن را در تمرینات خود دارند.

مرحله اول اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات جام وهبی امره ترکیه و همچنین جام جهانی ‪ ۲۰۱۱‬بلاروس از روز ‪ ۲۵‬دی ماه در محل خانه کشتی آغاز شده است.

گفتنی است رقابتهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه طی روزهای ‪ ۹‬و ‪ ۱۰‬بهمن ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.









تاریخ: 1389/10/30
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: