برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نارضایتی مربی تیم ملی کشتی از شرایط جسمانی اردونشینان

ورزش. کشتی. قلاوند
تهران- مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حاشیه برپایی اردوی آماده سازی اعلام کرد:به هیچ وجه از شرایط آمادگی جسمانی فرنگی کاران رضایت نداریم.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؟ اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در شرایطی در خانه کشتی تهران در حال برگزاری است که ایرج قلاوند مربی این تیم معتقد است اردونشینان باید همچنان تلاش کنند تا نظر کادر فنی را برای اعزام به جام جهانی ‪ ۲۰۱۱‬بلاروس جلب نمایند.

وی افزود:در حال حاضر از آمادگی جسمانی فرنگی کاران حاضر در اردو رضایت نداریم و آن‌ها باید تمرینات خود را بیشتر کنند. بیشتر فرنگی کاران در این دو ماه گذشته فقط استراحت کرده‌اند و این باعث شده تا آمادگی آن ها بسیار کاهش یابد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: پس از برگزاری جلسات مختلف، در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که ‪ ۱۲‬نفر را برای اعزام به مسابقات وهبی امره ترکیه انتخاب کنیم و البته کشتی گیرانی که به استانبول اعزام می‌شوند باید به نوعی توانایی‌های خود را نشان دهند.

قلاوند ادامه داد: اگر کشتی گیران اعزامی در این تورنمنت موفق عمل کرده و نظر محمد بنا سرمربی تیم ملی را جلب کنند، می‌توانند مجوز حضور در جام جهانی ‪ ۲۰۱۱‬بلاروس را بدست اورند.

وی ابراز داشت: هرچند تورنمنت وهبی امره برای ما فرصت مناسبی است جهت شناخت بیشتر از فرنگی کاران، ولی به هرحال باید بتوانیم در این جام معتبر عناوین خوبی را کسب کنیم.

قلاوند در خاتمه با اشاره به آخرین شرایط شاگردان خود یعنی سعید عبدولی و حبیب اله اخلاقی تصریح کرد: بعید می‌دانم سعید عبدولی به وزن ‪ ۷۴‬کیلوگرم بیاید. وزن او به طور کاذب بالا می‌رود و به اعتقاد من او یک کشتی گیر ‪۶۶‬ کیلوگرمی است. حبیب اخلاقی نیز متاسفانه در تمرینات خود دچار پارگی رباط پا شد و هم اکنون مصدوم است.









تاریخ: 1389/10/30
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: