برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تاکید نایب رییس فدراسیون کشتی بر بکارگیری تمامی سرمایه ها

ورزش. کشتی. صنعتکاران
تهران- انتخاب سرمربیان تیم نوجوانان و جوانان کشتی آزاد از بین قهرمانان اسبق کشورمان باعث شد تا نایب رییس فدراسیون کشتی نیز بر استفاده هر چه بیشتر از این سرمایه‌های ارزشمند تاکید کند.

روابط عمومی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر افزود: به تازگی حکم سرمربیگری علیرضا رضایی و محمد طلایی به فاصله کمی نسبت به هم از سوی فدراسیون کشتی صادر شد تا این دو قهرمان بزرگ و عنوان دار کشورمان سکان هدایت تیم‌های جوانان و نوجوانان را در دست گیرند.

در همین راستا محمد علی صنعتکاران نایب رییس فدراسیون کشتی نیز اعلام کرد : طلایی و رضایی انتخاب‌های مناسبی برای سرمربیگری تیم‌های کشتی نوجوانان و جوانان هستند و فدراسیون کشتی برای پیشرفت و حرکت رو به جلوی این تیم ها تصمیم گرفت تا کادر فنی آنرا تغییر دهد.

صنعتکاران از سویی دیگر با تقدیر از زحمات مجید خدایی و قدیر نخودچی، سرمربیان پیشین این تیم‌ها و همکارانشان اظهار داشت: کادر فنی سابق نیز تلاش خود را به کار بست تا تیم‌های ایران نتیجه خوبی در آوردگاه‌های جهانی و قاره‌ای به دست بیاورند.

به گفته نایب رییس فدراسیون کشتی باید از تمامی سرمایه‌های کشتی ایران استفاده کرد تا ورزش اول کشور پیشرفت کند که البته طلایی و رضایی هم بخشی از این سرمایه‌ها هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سال آینده سال کسب سهمیه المپیک لندن است و تمامی تیم‌های ایران در هر دو رشته آزاد و فرنگی در سه رده ی سنی باید در مسابقات مهمی شرکت کنند. بنابراین تیم‌های کشتی برای کسب موفقیت از هم اکنون نیاز به اردوگاه و بودجه مناسب دارند.










تاریخ: 1389/10/30
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: