برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های ورزشی

«راهکارهای پیشگیری آسیب‌های ورزشی» عنوان کتابی است که به زودی شاهد حضور آن در ویترین کتابفروشی‌های ورزشی خواهیم بود. این کتاب با زبانی ساده به بیان و معرفی رایج‌ترین آسیب‌‌های ورزشی و راه‌های پیشگیری از آنها پرداخته است._به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «راهکارهای پیشگیری آسیب‌های ورزشی» که به قلم عباس صالحی‌کیا، دکتر رامین بلوچی و مریم بان‌پروری به رشته تحریر درآمده، اطلاعاتی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد که بر اساس دانش تئوریک نیستند، بلکه از تمرینات ملموس، تجربیات زندگی واقعی، تجارب و نظرات متخصصان زبده سلامت و رشته‌های تناسب اندام و صدمات ورزشی در کنار مربیان ورزشی، فیزیولوژیست‌ها و متخصصان تمرینات توان‌بخشی نشات گرفته‌اند.

این نوشتار، اطلاعات علمی فراوانی را درباره روش‌های پیشگیری از آسیب‌های ورزشی و نیز نحوه رسیدگی به موارد آسیب‌دیدگی در هنگام وقوع صدمات و توان بازگشت و بهبودی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

کتاب «راهکارهای پیشگیری آسیب‌های ورزشی» از سه بخش اصلی تشکیل شده که مخاطب در دو بخش نخستین، اطلاعات مفیدی درباره چگونگی پیشگیری از آسیب‌های ورزشی کسب خواهد کرد. به کارگیری صحیح نکات و استراتژی‌های بیان شده در این بخش‌ها موجب کاهش احتمال آسیب‌دیدگی تا بیش از 50 درصد می‌شود.

در بخش سوم، مخاطب با روش‌های رسیدگی به آسیب‌‌دیدگی‌های بافت نرم با جزییات کامل آشنا می‌شود و با به کارگیری آنها می‌تواند دوره بهبود را از چندین هفته به چندین روز کاهش دهد.

چاپ نخست کتاب «راهکارهای پیشگیری آسیب‌های ورزشی» اثر مشترک عباس صالحی‌کیا، دکتر رامین بلوچی و مریم بان‌پروری در شمارگان 1000 نسخه، 88 صفحه و بهای 20 هزار ریال از سوی انتشارات ورزش به زودی منتشر و راهی بازار نشر خواهد شد.
تاریخ: 1389/11/5
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: