برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مدیران ورزش اصفهان: اصفهان باید در سال 94 پایتخت ورزش ایران شود اجرای طرح شایسته سالاری ازجمله اهداف تربیت بدنی

معاون برنامه ریزی ارتباطات و امور فرهنگی اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان گفت:بدون شک رویکرد اصلی این معاونت دستیابی به الگوی سرنوشت سازاسلامی – ایرانی پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه اصفهان،سالاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد:این معاونت در سه حوزه روابط عمومی،آموزش و فرهنگی وبرنامه ریزی فعالیت می کند که در حوزه فرهنگی امسال 81 برنامه فرهنگی با صرف 89هزارنفر ساعت کار برای 73 هزارو 291 نفر مخاطب انجام شد.

وی با بیان اینکه در حوزه برنامه ریزی باید در سال 94 اصفهان به عنوان پایتخت ورزش ایران شناخته شود گفت:برای رسیدن به این هدف شعار"از ورزش با ارزش تا اقتدار اصفهان" را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

سالاری با بیان اینکه کمبود کمی و کیفی نیروی انسانی از نقاط ضعف ورزش استان اصفهان می باشد، افزود:توزیع نامناسب نیروی انسانی،پایین بودن انگیزه کارکنان،پایین بودن بهره وری،تعامل ناکافی با مراجع ذی نفوذ استان و نبود تجهیزات ورزشی مناسب از دیگر نقاط ضعف ورزش استان اصفهان می باشد.

معاون برنامه ریزی ارتباطات و امور فرهنگی اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان وجود مراکزمتعدد آموزش را از فرصت های ورزش استان اصفهان دانست و تصریح کرد:جمعیت جوان،تعدد مساجد،توجه رسانه ها به مقوله ورزش و داشتن 15 خواهر خواندگی برای استان از دیگر فرصت های ورزش استان اصفهان می باشد.

وی ارتقا سطح سلامت ، توزیع ارزش های اسلامی-ایرانی، توسعه زیرساخت ها، ارتقا سهم استان در عزت و اقتدار ملی و کمک به صنعت ورزش در استان اصفهان را پنج هدف کلان در برنامه راهبردی اداره تربیت بدنی دانست.

هم چنین در ادامه معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان گفت:توسعه دولت الکترونیک ازجمله اهداف دولت است و این معاونت نیز این رویکرد را با جدیت دنبال می کند.

افشین ملایی اظهار کرد:این معاونت برای توسعه دولت الکترونیک، پیاده سازی وپشتیبانی سیستم یکپارچه مکانیزه با هدف رسیدن به فناوری برتر در اداره کل و واحد های تابعه را انجام داده است که در این خصوص 61نفرساعت جلسه با 22 مصوبه داشتیم.

وی با بیان اینکه در بخش مدیریت مالی، کاهش هزینه و تسریع در انجام فرایندها از اهداف اصلی می باشد، افزود: با صرف وقت 55 نفر ساعت کاردر این رابطه کارهایی از قبیل مستند سازی فرایندهای واحدها و تدوین سیستم انجام شده است.

ملایی با اشاره به این مطلب که در امور اداری توزیع مناسب نیروی انسانی و اجرای طرح شایسته سالاری از اهداف مهم می باشد، تصریح کرد:این معاونت برای رسیدن به این اهداف با صرف وقت 82نفر ساعت جلسه با 22 مصوبه، اقداماتی از جمله تشکیل نظام دورکاری و ایجاد بانک اطلاعات مدیران را انجام داده است.

هم چنین در ادامه این جلسه معاون توسعه امور ورزش اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان گفت:امسال هیات های ورزشی در استان اصفهان اصلاح و سامان دهی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)در اصفهان،غیور روز گذشته درجمع خبرنگاران اظهار داشت: این معاونت در سال 89 نظارت و کنترل فعالیت ها و برنامه های هیات های ورزشی،اقدامات اصلاحی حوزه ورزش،بررسی طرح های پیشنهادی در ورزش سالمندان و ورزش کارکنان و تدوین طرح استعداد یابی و نخبه پروری را انجام داده است.

وی افزود: در باره اصلاح و ساماندهی هیات های ورزشی 74 جلسه برگزار شد و برای سال آینده برنامه های هیات ها پیش بینی شده است.

غیور نیروی انسانی زبده، برنامه های توسعه ای، استعداد یابی، آموزش وامور فرهنگی را از محورهای ارزیابی هیات های ورزشی عنوان کرد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان با بیان اینکه همگانی کردن ورزش در جامعه از اهداف کلان معاونت توسعه ورزش می باشد، گفت:ارتقا سطح ورزش قهرمانی و تعامل با ورزش حرفه ای جهت رسیدن به جایگاه قهرمانی از دیگر اهداف این معاونت است.

انتهای پیام

کد خبر: 8911-03045
تاریخ: 1389/11/5
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: