برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

/جام ملت‌های آسیا 2011- قطر/ کاواشیما: می‌دانستم نوبت من است که بدرخشم

خبرگزاری فارس : دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ژاپن گفت: هنگامی که بازی به ضربات پنالتی رسید، می‌دانستم این بار نوبت من است که بدرخشم.


به گزارش خبرگزاری فارس «توانا»، ایجی کاواشیما، دروازه‌بان تیم ملی ژاپن که در بازی شب گذشته مقابل کره‌جنوبی در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا توانست 2 پنالتی را مهار کند، اظهار داشت: می‌دانستم این بار نوبت من است که بدرخشم.
هوانگ جائه وون از کره‌جنوبی در ورزشگاه الغرافه در دقیقه 120 بازی را به تساوی 2 بر 2 کشاند تا فینالیست در ضربات پنالتی تعیین شود، اما کاواشیما قهرمان ژاپن بود و ضربات کو جائه چئول و لی یونگ رائه را مهار کرد در حالی که ضربه جیونگ هو به اوت رفت تا ژاپن با نتیجه 3 بر صفر در ضربات پنالتی پیروز شود و در فینال حریف استرالیا شود.

دروازه‌بان 27 ساله ژاپن گفت: تمام بازیکنان 120 دقیقه سخت کار کردند، بنابراین فکر کردم وقتی کار به پنالتی کشید نوبت من است که خودم را نشان دهم.
وی ادامه داد: من دیدم که سر همه پایین و جو کمی غریب است زیرا ما در آخرین دقیقه بازی گل تساوی را دریافت کردیم، اما می‌دانستم بازی تمام نشده و بنابراین روی ضربات پنالتی تمرکز کردم.
ایجی کاواشیما تاکید کرد: همه بازیکنان تیم ما می‌آمدند و چیزهایی می‌گفتند اما من تنها ذهنم را روی کاری که باید انجام می‌دادم متمرکز کردم. ما تیم هستیم و همه برای یکدیگر کار می‌کنیم و این بار نوبت من بود که کار کنم.

کیسوکه هوندا نتوانست در وقت‌های اضافی پنالتی را به گل تبدیل کند گرچه هاجیم هویوگای توپ برگشتی را وارد دروازه کرد تا ژاپن 2 بر یک پیش افتد اما هوندا تمرکز خود را از دست نداد و با تلاش بی‌وقفه ای تا آخرین دقیقه بازی برای ژاپن بازی کرد.
بازیکن زسکا مسکو که بهترین بازیکن میدان شناخته شد، گفت: احساس خوبی دارم و بسیار خوشحالم. فکر نمی‌کنم بیش از این توان داشتیم. این بازی بسیار سختی بود بنابراین می‌توانیم از این پیروزی بسیار راضی باشیم.
انتهای پیام/

تاریخ: 1389/11/7
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: