برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیم کشتی بانک ملی گلستان در برابر گاز مازندران مغلوب شد

ورزش. کشتی. لیگ برتر
گرگان - در هفته سوم و پایانی از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر کشتی باشگاههای کشور در گروه ‪ B‬تیم کشتی بانک ملی گلستان در برابر تیم گاز مازندران با نتیجه ‪ ۵‬بر ‪ ۲‬مغلوب شد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که امشب در سالن ورزشی امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان با حضور ‪ ۳‬هزار علاقمند به این رشته ورزشی به قضاوت عین الله محمدی، محمدحسین تام، علی اکبر صوفی و علیرضا اعظمی به همراه محمدابراهیم امامی به عنوان هیئت ژوری، با نظارت بهمن طالبی و حضور محمدحسین ملاح به عنوان نماینده فدراسیون برگزار شد، تیم کشتی بانک ملی گلستان با نتیجه ‪ ۵‬بر ‪ ۲‬نتیجه را به میهمان خود واگذار کرد.

تیم بانک ملی گلستان در پایان دور مقدماتی رقابتهای لیگ برتر کشتی باشگاههای کشور با انجام ‪ ۶‬بازی، در گروه دوم، ‪ ۲‬برد و ‪ ۴‬باخت را در کارنامه خود به ثبت رساند و از صعود به دور بعدی بازماند و به مکان سومی در دور مقدماتی قناعت کرد.

در آن سوی میدان تیم گاز مازندران با برتری در این دیدار با ‪ ۴‬برد و ‪۲‬ باخت توانست بعد از تیم شهدای جویبار به عنوان تیم دوم به دور بعدی راه یابد.

نتایج انفرادی هر وزن به شرح زیر است:
اسامی کشتی گیران تیم بانک ملی گلستان اول آمده است:
وزن ‪ ۵۵‬کیلوگرم: ادریس کشیر با محمد حسنی با نتایج صفر بر ‪ ۳ ،۱‬بر صفر و ‪ ۱‬بر صفر
وزن ‪ ۶۰‬کیلوگرم: تقی داداشی با کمیل ذبیحی با نتایج ‪ ۲‬بر ‪ ۳ ،۵‬بر ‪ ۲‬و صفر بر ‪۳‬
وزن ‪ ۶۶‬کیلوگرم: علی اصغر جبلی با مهدی تقوی با نتایج صفر بر ‪ ۱‬و صفر بر وزن ‪ ۷۴‬کیلوگرم: حسن طهماسبی با جعفر قاسمی با نتایج ‪ ۱‬بر صفر، ‪ ۲‬بر ‪ ۵‬و صفر بر ‪۱‬
وزن ‪ ۸۴‬کیلوگرم: جلال زمان با علی اصغر بذری با نتایج صفر بر ‪ ۱‬و ‪ ۱‬بر ‪۱‬ وزن ‪ ۹۶‬کیلوگرم: اباذر اسلامی با گئورگی گوتشگیدزه با نتایج صفر بر ‪۴ ،۱‬ بر ‪ ۱‬و صفر بر ‪۳‬
وزن ‪ ۱۲۰‬کیلوگرم: سید احمد رسولی با اشکان ازلی فر با نتیجه ‪ ۵‬بر صفر به علت انصراف ازلی فر به سود رسولی اعلام شد.





تاریخ: 1389/11/10
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: