برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرمربی تیم کشتی ذوب آهن کرمانشاه:با همان قاطعیت همیشگی به مصاف تیم مشهد می‌رویم

ورزش. داخلی. کشتی
کرمانشاه - سرمربی تیم کشتی ذوب آهن کرمانشاه گفت تیم ذوب آهن باید با همان قاطعیت مسابقه با شهدای الوند همدان به مصاف نماینده مشهد برود چرا که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد.

محمدحسین محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نسبت به نتیجه مسابقه کشتی میان ذوب آهن کرمانشاه و تعاونی اعتباری مشهد بسیار امیدوار است، اظهار داشت: پیکار برابر شهدای الوند همدان به خوبی ثابت کرد که کشتی گیران کرمانشاهی از چه توان و پتانسیل بالایی برخوردار هستند و قادر به انجام هر ناممکنی هستند.

وی با بیان این که تیم ذوب آهن به واسطه پیروزی قاطعی که مقابل شهدای الوند کسب کرد از روحیه مناسبی برخوردار است، خاطرنشان کرد : اگر کشتی گیران این تیم با همان روحیه و حس برتری جویی مقابل نماینده مشهد کشتی بگیرند، مطمئنا می‌توانند با موفقیت تشک کشتی را ترک کنند و به عنوان تیم دوم گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

محبی افزود: ذوب آهن در مسابقه رفت، شکست سنگینی را متحمل شد اما آن گونه که از شواهد بر می‌آید کشتی گیران کرمانشاهی با اختلاف اندکی نتیجه را به حریف خود واگذار کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که می‌تواند باعث موفقیت هر کشتی‌گیری باشد، تمرکز اوست و کشتی گیران تیم کرمانشاه باید در حین مسابقه به این فاکتور بسیار مهم توجه کنند.

محبی همچنین نقش تماشاگران را در موفقیت تیم مورد علاقه شان بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: تماشاگران کرمانشاهی از جمله بهترین هواداران کشتی کشور هستند که با تشویق گرم و پرشور خود همواره راه پیروزی برای تیم‌های مختلف ورزشی به ویژه کشتی را هموار کرده اند.

وی در پایان با بیان اینکه تماشاگران کرمانشاهی به خوبی از اهمیت مسابقه تیم‌های ذوب آهن و تعاونی اعتباری مشهد آگاه هستند ، گفت: امیدوارم در روز مسابقه شاهد حضور پرشور آنان در سالن باشیم و با تشویق‌های گرم آنها جشن صعود به مرحله نیمه نهایی را برگزار کنیم.

دیدار رفت تیم کشتی آزاد ذوب آهن کرمانشاه و تعاونی اعتباری مشهد عصر دوشنبه در کرمانشاه برگزار می‌شود.








تاریخ: 1389/11/10
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: