برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

یک نقره و یک برنز برای نمایندگان ایران در مسابقات کشتی جام وهبی امره

ورزش. کشتی. کشتی
تهران - در پایان روز اول رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه، بشیرباباجان زاده در وزن ‪ ۱۲۰‬کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و داود عابدین زاده در وزن ‪ ۸۴‬کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کرد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فدراسیون کشتی، بابا جان زاده در دیدار نهایی مقابل رضا کایالپ کشتی گیرسرشناس ترکیه‌ای شکست خورد و صاحب مدال نقره این مسابقات شد.

در وزن ‪ ۸۴‬کیلوگرم نیز عابدین زاده پس از پیروزی در کشتی نخست مقابل حریف ترکیه‌ای در دور دوم مقابل نناد زوگاج حریف کروات و دارنده مدال برنز جهان در سال ‪ ۲۰۱۰‬میلادی مغلوب شد، اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار نهایی عابدین زاده به گروه شانس مجدد رفت.

وی در این مرحله ابتدا کشتی‌گیری از ترکیه را شکست داد و در مرحله بعد به دلیل عدم حضور کشتی گیر اوکراینی دست عابدین زاده به عنوان فرد پیروز بالا رفت. وی برای کسب مدال برنز حریف بلاروسی را در دو تایم مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ‪ ۵۵‬کیلوگرم محمد فقیری در دور نخست مقابل حریفی از آذربایجان شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.

دی وزن ‪ ۶۶‬کیلوگرم علی محمدی پس از پیروزی مقابل کشتی‌گیری از ترکیه در دور دوم مقابل توماس لورینچ کشتی گیر سرشناس مجارستانی مغلوب شد. با توجه به حضور لورینچ در دیدار پایانی، محمدی در گروه بازنده‌ها در اولین کشتی خود حریفی از الجزایر را شکست داد اما در مسابقه بعدی مقابل حریفی از گرجستان مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن ‪ ۸۴‬کیلوگرم محسن نعمت پور در کشتی اول حریف آذربایجانی را شکست داد اما در دور دوم مقابل سلیم اف از بلاروس مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت.

همچنین در وزن ‪ ۱۲۰‬کیلوگرم امیر قاسمی منجزی در کشتی اول خود اسماعیل گوزل کشتی گیر ترکیه‌ای را ضربه فنی کرد، اما در دور دوم مقابل حریف دیگری از کشور میزبان مغلوب شد و در نهایت از دور رقابتها کنار رفت.

رقابتهای سه وزن دوم از ظهر امروز آغاز می‌شود و مجید یعقوبی وعبدالمحمد پاپی در وزن ‪ ۶۰‬کیلوگرم و مهدی عسگری زاده و داود گیل نیرنگ در وزن ‪۹۶‬ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

تیم ایران در وزن ‪ ۷۴‬کیلوگرم نماینده‌ای ندارد.






تاریخ: 1389/11/10
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: