برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرپرست فدراسیون گلف: تجهیزات در اختیار تمامی هیات‌ها گذاشته شده است

ورزش. سایر رشته ها. گلف
تهران - سرپرست فدراسیون گلف کشورمان، گفت: برای پیشبرد برنامه‌های فدراسیون به تمامی هیات‌های زیرمجموعه خود تجهیزات کامل این رشته را ارسال کردیم.

کیکاووس سعیدی عصر سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، خاطرنشان کرد: از چندی پیش در اکثریت استان‌های کشور حضور یافته و به این نتیجه رسیدیم که یکی از مشکلات اساسی آنان کمبود امکانات است.

وی افزود: در این راستا حجم قابل ملاحظه‌ای از امکانات این رشته را تهیه کرده و در اختیار ‪۲۳‬هیات گلف سراسر کشور قرار دادیم تا برنامه‌های خود را با قدرت بیشتری دنبال کنند.

سعیدی با اشاره به اینکه ارایه امکانات به استان‌ها ادامه خواهد داشت افزود: با مساعدت سازمان تربیت بدنی در تلاش هستم تا پایان سال جاری اعتبارات استان‌ها را نیر در اختیار آنان قرار بدهیم.

وی ادامه داد: امسال باید ‪ ۵۶‬میلیون تومان را به حساب استان‌ها واریز می کردیم که تا به امروز مبلغ ‪ ۱۶‬میلیون آن پرداخت شده و طی مذاکراتی که با مسوولان سازمان تربیت بدنی داشتیم مابقی این مبلغ را به زودی ارایه خواهیم کرد.

سعیدی در خصوص برنامه‌های پیش روی فدراسیون گفت: با موافقت شورای برون مرزی سازمان تربیت بدنی قرار است تیم نفت و گاز مسجد سلیمان به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ به همراه تیم ملی در مسابقات بین‌المللی بنگلادش حضور یابد.

وی از ارتقاع لیگ در سال آینده خبر داد و اظهار داشت: مسابقات لیگ در سال آینده به سوپر لیگ تبدیل خواهد شد تا تیم‌های باشگاهی مطرح و اسپانسرهای قوی تری در آن حضور یابند و ما بتوانیم مقدمات را برای گسترش گلف فراهم کنیم.

سرپرست فدراسیون گلف حضوری موفق در بازی‌های آسیایی ‪ ۲۰۱۴‬کره جنوبی را چشم انداز مسوولان فدراسیون دانست و گفت: تمام تلاش و برنامه ریزی ما حضوری موفق در بازی‌های آسیایی ‪ ۲۰۱۴‬و کسب سهمیه المپیک برزیل است.

وی در خصوص سطح پایین گلف بازان ایرانی در عرصه آسیا و جهان اذعان کرد:
برنامه چهار ساله خود را در اختیار مجمع قرار داده‌ایم تا پس از تصویب به سازمان تربیت بدنی ارسال شود و ما عملی کرد برنامه‌های خود را آغاز کنیم سعیدی افزود: رسیدن به شرایط مناسب در آسیا و جهان دور از دسترس نیست و با تقویت زیر ساخت ها، احداث زمین‌های تمرین و مسابقه و تامین مربیان می توانیم به اهدافمان نزدیک شویم همچنین در نظر داریم از سال آینده در مسابقات بین‌المللی بیشتری شرکت کنیم.

وی در مورد بحث همگانی کردن ورزش یادآور شد: همگانی کردن گلف بسیار سخت تر از دیگر رشته هاست چراکه تجهیزات آن به دلیل عدم تولید در ایران با قیمت بالایی توزیع می‌شود.

سرپرست فدراسیون گلف ادامه داد: نفرات توانمند را شناسایی کرده و امکانات را در اختیار آنان قرار می‌دهیم و با شهرداری شهرهای بزرگ برای ایجاد زمین‌های مینی گلف نیز توافق کرده ایم.

وی در پایان تاکید کرد: با وزارت علوم نیز تفاهمنامه‌ای برای برگزاری مسابقات گلف در مسابقات دانشگاه‌ها امضا کرده و با بسیج نیز در حال مذاکره هستیم تا این رشته زیبا را گسترش بدهیم.


تاریخ: 1389/11/12
کلمات کلیدی: ، ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: