برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رقابت قوی‌ترین مردان جهان در جزیره قشم خودنگاه: بهترین‌های جهان را به ایران دعوت کرده‌ایم

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته قوی‌ترین مردان ایران گفت: بهترین‌های این رشته را برای حضور در مسابقات جهانی به ایران دعوت کرده‌ایم.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، این رقابت‌ها تحت عنوان جام خلیج همیشه فارس و به مناسبت گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار و 15 شرکت کننده (12 خارجی و 3 ایرانی) در آن در 9 آیتم از 23 و 24 بهمن ماه در جزیره قشم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
فرامز خودنگاه، مسئول کمیته قوی‌ترین مردان ایران در این زمینه به فارس گفت: بهترین‌های این رشته را برای حضور در مسابقات قوی‌ترین مردان جهان، به ایران دعوت کرده‌ایم که همه از قهرمانان بنام اروپا و جهان هستند.
وی در مورد آیتم‌های این مسابقات گفت: تمام آیتم‌ها بر اساس مسابقات جهانی است. ورزشکاران در 9 آیتم بالا بردن کنده 130 کیلوگرمی (تعداد)، لیفت 400 کیلوگرمی (تعداد)، حمل اتومبیل به متراژ 20 متر (زمان)، پله کان قدرت 230، 250 و 270 کیلوگرمی (زمان)، گوی‌های سنگی 100 تا 200 کیلوگرمی (زمان)، نگه داشتن 2 اتومبیل از طرفین (زمان)، 5 گانه (زمان)، غلتاندن لاستیک 450 کیلوگرمی (زمان) و حمل الوار 400 کیلوگرمی (زمان) با هم رقابت خواهند کرد.
وی درباره قضاوت این مسابقات عنوان کرد: رقابت‌ها زیر نظر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران برگزار می‌شود که 4 نفر هم از فدراسیون جهانی این رشته برای نظارت به ایران خواهند آمد.
روح الله داداشی، مسلم دارابی و مهرداد باجلان از ایران به همراه، دنیس ریچارد یانوش از مجارستان، الکساندر لاشین از اوکراین، بروسکاس سایولیوس و زیمینیسکاس دالیوس از لیتوانی، یوری کولماکو از روسیه، برانیسلاو گولیر از اسلوواکی، جورجی دونیجاشویلی ازگرجستان، ریچارد واردر لیندن از هلند، مارکوس مانیک و لوری نامی از استونی، گرگور استینگار از اسلوونی و کریستوف رادزیکاوسکی از لهستان ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت‌ها خواهند بود.
قضاوت مسابقات نیز به عهده فرامرز خودنگاه به عنوان داور اول و گوچا تسخوارادزه از گرجستان به عنوان داور دوم از گرجستان خواهد بود.
انتهای پیام/

تاریخ: 1389/11/15
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: