برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

درویش‌زاده در گفت‌وگو با فارس: فدراسیون ژیمناستیک به دنبال عملیاتی کردن طرح‌های جدید است

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون ژیمناستیک گفت: در پی عملیاتی کردن برنامه‌ها و طرح‌های جدید برای فعال کردن این ورزش پرمدال هستیم.


جعفر درویش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با اشاره به فعالیت دو ماهه خود در فدراسیون ژیمناستیک به عنوان سرپرست، عنوان کرد: با دعوت از کارشناسان، مربیان و مسئولین هیات‌ها برای ابراز نظرات و مشکلات موجود در این ورزش، جلسات زیادی برگزار شده که نتیجه آن تشکیل سازمان تیم‌های ملی با حضور مربیان و کارشناسان خبره است.
وی افزود: با پایان ابلاغ مربیگری طاهرخانی، تشکیل اردوهای تیم ملی با حضور مربیان جدید همراه خواهد بود. به علاوه، در حال رایزنی با فدراسیون ژیمناستیک چین برای استفاده از مربیان توانمند و دانش آنها هستیم.

سرپرست فدراسیون با اشاره به برکناری دبیر سابق فدراسیون، تصریح کرد: فرامرز سنگینی که اکنون دبیر فدراسیون راگبی و کریکت است، پس از تشکیل مجمع عمومی این فدراسیون، از این رشته جدا شده و رسما به ژیمناستیک ملحق خواهد شد؛ هر چند در حال حاضر نیز امور دبیری فدراسیون ما را نیز هدایت می‌کند.
درویش‌زاده در خصوص کمیته‌های فدراسیون گفت: نیروهای جدید به کمیته‌های قبلی فدراسیون اضافه شده و با ارائه برنامه‌های جدید فعالیت در هر کدام از این بخش‌ها در حال پیگیری است.
وی عنوان کرد: به دنبال تغییر و ارتقای برنامه سطح بندی ژیمناسیتک در کشور هستیم. به این منظور از مربیان و مسئولین هیات‌ها خواسته‌ایم تا نظرات خود را ارائه دهند.
انتهای پیام/

تاریخ: 1389/11/17
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: