برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نادال،فون و زیدان/ برندگان جایزه ورزشی لاروس در سال ‪۲۰۱۰‬

ورزش. لاروس. جایزه
تهران - رافائل نادال تنیس باز شماره یک جهان، لیندسی فون اسکی باز آمریکایی و زین‌الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه از جمله برندگان جایزه ورزشی لاروس در سال ‪ ۲۰۱۰‬اعلام شدند.

سایت بنیاد جوایز برترین‌های ورزش جهان (لاروس) ، اسپانیا ، آمریکا و آلمان را برندگان بزرگ جایزه لاروس در سال ‪ ۲۰۱۱‬اعلام کرد.

بنابر گزارش این سایت، رافائل نادال تنیس باز شماره یک جهان برنده جایزه لاروس به عنوان بهترین ورزشکار جهان در سال ‪ ۲۰۱۰‬معرفی شد.

این دومین جایزه لاروس است که نادال تصاحب می‌کند. این تنیس باز اسپانیایی که امسال سه جایزه گراند اسلم را از آن خود کرده در سال ‪ ۲۰۰۶‬هم برنده جایزه لاروس شده بود.

لیندسی فون ، اسکی باز آمریکایی که سه دور قهرمان جام جهانی اسکی شده و مدال طلای المپیک داون هیل را هم به گردن آویخته برای دومین بار برنده جایزه لاروس به عنوان بهترین ورزشکار زن شد.

ورزش آلمان هم صاحب دو جایزه شد. یکی از این جوایز را مارتین کی مار بازیکن جوان گلف این کشور به سبب آنکه با قهرمانی در مسابقات آمریکا شگفتی ساز شد و نیز عنوان بازیکن شماره یک گلف اروپا را به خود اختصاص داد، تصاحب کرد.

دومین جایزه آلمان را هم ورنا بنتله اسکی باز معلول و محبوب آلمان که پنج مدال طلای المپیک زمستانی ونکوور را به گردن آویخته از آن خود کرد.

جایزه لاروس در زمینه بازگشت موفق را والنتینو روسی موتورسوار ایتالیایی دریافت کرد که پس از ‪ ۴۱‬روز دوری از عرصه ورزش بازگشتی موفق داشت و تاکنون هفت بار قهرمان رقابت‌های جهانی موتورسواری شده است.

جایزه یک عمر فعالیت ورزشی را زین‌الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه به خود اختصاص داد.

برندگان این جوایز از طریق رای‌گیری میان اعضای آکادمی ورزشی و هیات داوری این بنیاد که شامل ‪ ۴۶‬نفر از بهترین ورزشکاران زن و مرد در جهان در همه دوران است برگزیده می‌شوند و مراسم آن هم در ابوظبی برگزار می‌شود .لیندسی فون : بهترین ورزشکار زن
تیم ملی فوتبال اسپانیا: بهترین تیم جهان
مارتین کی مار: شگفتی ساز سال
والنتینو روسی : بازگشت موفق
ورنا بنتله : بهترین ورزشکار معلول سال
کلی اسلاتر : فعالترین چهره ورزشی
زین‌الدین زیدان: یک عمر فعالیت ورزشی

تاریخ: 1389/11/20
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: