برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سجادی: راگبی و کریکت به صورت انجمن مستقل ادامه فعالیت خواهند داد

ورزش. سازمان‌ها و نهادها. سجادی
معاون ورزشی سازمان تربیت بدنی گفت: با بررسی‌های کارشناسان سازمان تربیت بدنی و تصویب شورای برنامه ریزی و پیرو سیاست‌های نظارتی این سازمان رشته‌های ورزشی زیر مجموعه فدراسیون راگبی و کریکت به فدراسیون انجمن‌های ورزشی افزوده شدند.

به گزارش ایرنا از سازمان تربیت بدنی، حمید سجادی روز سه شنبه ضمن بیان این مطلب گفت: هدف سازمان تربیت بدنی از این تغییرات استقلال بخشیدن به رشته‌های ورزشی نظیر راگبی و کریکت است تا با خارج شدن از سایه به تقویت و استقلال برسند و از این طریق بتوانند در عرصه مسابقات داخلی و خارجی عرض اندام کنند.

سجادی افزود: با بررسی‌های جامعی که کارشناسان معاونت ورزش سازمان داشته اند به این نتیجه رسیده‌ایم که راگبی و کریکت زمینه رشد بسیار خوبی در ایران دارند بنابراین تصمیم گرفته شد تا این رشته‌های ورزشی همانگونه که از سال قبل هم گفته بودیم به زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی اضافه شوند.

معاون سازمان تربیت بدنی افزود: یقینا این رشته‌های ورزشی در فدراسیون انجمن‌ها با استقلال بیشتری ادامه فعالیت ملی و بین‌المللی خواهند داشت و پس از مدتی در صورت کسب شرایط فنی لازم هر کدام تحت عنوان یک فدراسیون مستقل وارد عرصه فعالیت فدراسیون‌ها خواهند شد.

وی گفت: پیش از این نیز طبق برنامه‌هایی که طراحی شده بود رشته‌های موی تای - دارت - اسکی روی آب - دراگون بت - بیسبال - سافت بال و برخی دیگر از رشته‌ها به انجمن مستقل ورزشی تبدیل شدند و زیر مجموعه فدراسیون انجمن ها فعالیت می‌کنند.











تاریخ: 1389/11/20
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: