برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مدیر ورزش قهرمانی بسیج کشور: پایگاه‌های استعدادیابی ورزشکاران بسیجی در کشور افزایش می‌یابد

ورزش. بسیج. پایگاه‌های استعداد یابی
بوشهر - مدیر ورزش قهرمانی بسیج کشور گفت: هم اکنون ‪ ۲۵‬پایگاه
استعدادیابی کار شناسایی ورزشکاران مستعد بسیجی را بر عهده دارند که تا سال ‪ ۹۵‬این تعداد به ‪ ۱۱۰‬پایگاه خواهد رسید.

سرهنگ مسلم تقی ملا روز پنجشنبه در حاشیه اختتامیه مسابقات لیگ تکواندو بسیج کشور در گفت و گو با ایرنا در بوشهر افزود: سعی شده است با توجه به استعداد منطقه ای، هر استان کشور در رشته‌های مختلف در این مناطق تقویت شوند که در این صورت شاهد موفقیت بیشتری در رشته‌های ورزشی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: هم اکنون ورزشکاران بسیجی در ‪ ۲۴‬رشته ورزشی فعالیت می‌کنند که هر دوره از مسابقات قهرمانی هر رشته با استعداد ‪ ۲۲۰‬تا ‪ ۳۰۰‬ورزشکار برگزار می‌شود.

تقی ملا بیان کرد: در سال جاری مسابقات لیگ هفت رشته ورزشی کاراته، تکواندو، کشتی، والیبال، تیراندازی، شنا و فوتسال برگزار شده است.

وی گفت: تاکنون در چندین مسابقه بین‌المللی و منطقه‌ای شرکت کرده‌ایم که آخرین اعزام به مسابقات بین‌المللی بحرین بود که تیم تکواندو در بخش مردان قهرمان و در مجموع زنان و مردان مقام دوم را کسب کرد.

وی افزود: در اسفند ماه نیز منتخب کاراته بسیج کشور به مسابقات مالزی و منتخب کشتی به قبرس اعزام خواهند شد.

مدیر ورزش قهرمانی بسیج کشور اظهار داشت: برای فتح قله تیم‌های ملی توسط ورزشکاران بسیجی برنامه ریزی بلند مدتی را در دستور کار داریم طوری که باید در یک دوره پنج ساله به بخش وسیعی از این هدف دست یابیم.

وی گفت: تمام برنامه‌های ورزشی بسیج از سال ‪ ۹۰‬با این رویکرد برگزار خواهد شد.

تقی ملا اضافه کرد: اگر چه هم اکنون ورزشکاران بسیجی در سطح بسیار خوبی از آمادگی قرار دارند ولی از این پس به سمتی خواهیم رفت که ورزشکاران بسیجی از ابتدا در باشگاه‌های بسیج آموزش ببینند و به این ترتیب یک ورزشکار کامل بسیجی داشته باشیم.

وی تربیت نیروهای بسیج برای مربیگری را نیز در همین راستا دانست.

مدیر ورزش قهرمانی بسیج کشور یادآور شد: ورزشکاران باشگاه مقاومت بسیج در ‪ ۱۴‬رشته در سطح حرفه‌ای نتایج خوبی را کسب کرده‌اند به طوری که در هر رشته یکی از مقام‌های اول تا سوم مربوط به این باشگاه بوده است.

وی گفت: آمادگی رزمی نیروهای بسیجی در کنار آموزش‌های فرهنگی و خودسازی بسیار حایز اهمیت است و به همین خاطر در باشگاه‌های بسیج بیشترین تاکید بر ورزش‌های رزمی است.

تقی ملا بیان کرد: امسال برای اولین بار توجه به ورزش‌های عشایری و بومی محلی در دستور کار قرار گرفت و اولین جشنواره بومی محلی در شهر بم برگزار شد.

وی افزود: برای اولین بار مسابقات موتورسواری بسیج در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

مدیر ورزش قهرمانی بسیج کشور گفت: از نوروز امسال برای اولین بار به منظور خدمات دهی بیشتر به کاروان‌های راهیان نور در محل اسکان و استراحت آنها محل‌هایی برای تفریحات سالم ورزشی مانند تیراندازی با تفنگ بادی، تیر و کمان و دارت در نظر گرفته شده است. ک/‪۳‬

تاریخ: 1389/11/21
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: