برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

خطوط ورزش بولینگ در کشور بیش از ‪ ۱۰۰‬درصد افزایش یافت

ورزش. بولینگ. ایجاد زیرساخت
سمنان - دبیر فدراسیون بولینگ و کیواسپرت کشور گفت: خطوط ورزش بولینگ در کشور از سال ‪ ۸۸‬تاکنون بیش از ‪ ۱۰۰‬درصد افزایش یافته است.

محمدعلی صادق زاده روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا در سمنان افزود: تا قبل از این تاریخ در کشور ‪ ۸۳‬خط (لاین) بولینگ داشته‌ایم و از سال ‪ ۸۸‬تاکنون بیش از ‪ ۱۰۰‬خط به این خطوط اضافه شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر استانهای کشور فاقد سالن ورزشی ویژه بولینگ هستند افزود: در سال آینده این خطوط با مشارکت استانها و بخش خصوصی چندین برابر افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه ایران در این رشته ورزشی در رنگکینگ آسیایی دارای جایگاه مناسبی نیست گفت: استعدادیابی و ارتقای رتبه ایران در این رشته ورزشی در سطح آسیا از اهداف این فدراسیون است.

صادق زاده با بیان اینکه رشته ورزشی کیو اسپرت (بیلیارد) تاکنون در کشور مورد بی‌مهری قرار گرفته است گفت: با استفتائاتی که اخیرا از مراجع عظام دریافت شده در صورتی که بحث شرط بندی در این رقابتها مطرح نباشد انجام این ورزش مانعی ندارد.

وی گفت: ورزش بیلیارد ورزشی مهیج ، جذاب و موجب تمرکز در انسان می‌شود و ورزشی است که جنبه خانوادگی دارد.

دبیر فدراسیون بولینگ و کیواسپرت با بیان اینکه ایران سال آینده در رقابتهای آسیایی و جهانی این رشته شرکت می‌کند گفت: این ورزش متنوع در رشته‌های مختلف نظیر شش، هفت، ‪ ۱۰‬و ‪ ۱۵‬توپ و ... برگزار می‌شود و ایران در رشته‌هایی که دارای رنگکینگ است سال آینده در رقابتهای آسیایی و جهانی شرکت می‌کند.ک/‪۳‬








تاریخ: 1389/11/21
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: