برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حضورپرشور ورزشکاران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

جامعه ورزش ایران در سراسر کشور ، امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ، همگام با دیگر اقشار جامعه ، با آرمانهای والای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند. در این راستا جمعی از ورزشکاران رزمی کار با لباس رزمی در میدان فردوسی در جمع راهپیمایی کنندگان حضور یافتند. گفتنی است بعضی از این رزمی کاران از جانبازان دوران دفاع مقدس هستند. 

رییس سازمان تربیت بدنی و معاون رییس جمهور در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده ورزشکاران را در راهپیمایی امروز نشان دهنده پیشرو بودن آنان در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی برشمرد. 

همچنین به گفته رئیس فدراسیون کاراته کشورمان روسای تمامی سبک های کاراته به همراه ورزشکاران استان تهران و مسوولان فدراسیون در راهپیمایی عظیم 22 بهمن حضور یافتند .به گفته پناهی کاراته کاران با لباسهای فرم و متحدالشکل در راهپیمایی شرکت کردند تا حضور خود را در کنار قشرهای مختلف جامعه نشان دهند. 

رییس فدراسیون شنا؛ شیرجه و واترپلو نیز گفت:ر ورزشکاران با حضور در راهپیمایی 22 بمهن باردیگر با آرمانهای انقلاب و امام راحل تجدید میثاق کردند . . 

رییس کمیته ملی پارالمپیک نیز حضور ورزشکاران را در روز اهپیمایی 22 بهمن مایه افتخار ورزشکاران دانست. 

مدیر کل تربیت بدنی استان تهران نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن خاطر نشان کرد جامعه ورزشی ایران جدا از مردم نیستند و همپای مردم در لحظات حساس تحت فرمان مقام معظم رهبری در همه صحنه ها حضور دارند. 

همچنین در استان اصفهان اجرای حرکات ورزشی رزمی کاران و باستانی کاران و حرکت اسکیت سواران از جلوی جایگاه جلوه ویژه ای به این مراسم پرشکوه داده است.
تاریخ: 1389/11/22
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: