برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اختصاصی/ سرمربی تیم کشتی جوانان:اردوی رسمی آزادکاران جوان اسفند برگزار می‌شود

ورزش. کشتی. رضایی
تهران- سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان کشور در رابطه با برنامه‌های آماده سازی این تیم گفت: طبق برنامه ریزی کادر فنی قرار است نخستین اردوی رسمی آزادکاران جوان را بلافاصله پس از رقابتهای انتخابی ، اوایل اسفند ماه امسال برگزار کنیم.

علیرضا رضایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه ریزی کادر فنی تیم کشتی آزاد جوانان برای مسابقات آسیایی و جهانی سال آینده به گونه‌ای صورت گرفته است که بهترین استفاده را از زمان و امکانات ببریم.

وی افزود: به همین منظور سعی داریم تا بلافاصله بعد از برگزاری مسابقات انتخابی جوانان، اردوی آماده‌سازی را از روز دوم اسفند ماه امسال برپا کنیم.

رضایی به زمان برگزاری دیدارهای انتخابی اشاره کرد و گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی آزاد جوانان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته آتی در سالن هفت تیر تهران برگزار خواهد شد و حضور تمامی مدعیان در این پیکارها الزامی است.

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان تصریح کرد: هنوز هیچ کشتی‌گیری از حضور در این رقابت‌ها معاف نشده و هر کشتی‌گیری باید برای رسیدن به دوبنده تیم کشورمان در رقابتهای آسیایی و جهانی، در رقابت‌های انتخابی این تیم به میدان برود.

وی در خاتمه گفت : ما برای برگزاری این اردو از ‪ ۳۰‬آزادکار جوان دعوت کردیم تا از روز دوم اسفند ماه خودشان را به کادر فنی معرفی و تمرینات خود را در خانه کشتی تهران آغاز کنند.










تاریخ: 1389/11/22
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: