برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

زورآزمایی قوی‌ترین مردان آهنین جهان در قشم آغاز شد

ورزش. مسابقات مردان آهنین جهان. منطقه آزاد قشم. قشم
قشم _ زورآزمایی ‪ ۱۵‬مرد آهنین جهان شامل سه قهرمان ایرانی و ‪ ۱۲‬قهرمان از کشورهای مختلف اروپایی در پارک زیتون قشم آغاز شد.

فرامرز خودنگاه داور مسابقات قوی‌ترین مردان آهنین روز شنبه به ایرنا گفت: رقابت‌های قوی‌ترین مردان جهان با حضور ‪ ۱۲‬ورزشکار از ‪ ۱۰‬کشور اروپایی و سه تن از قوی‌ترین مردان ایران از امروز و بمدت دو روز در جزیره عجایب هفت گانه خلیج فارس (قشم) دنبال می‌شود.

وی افزود: رقابت‌های این دوره از مسابقات صبح امروز (شنبه) تحت عنوان جام خلیج فارس بمناسبت سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در پارک زیتون شهر قشم آغاز شد.

خودنگاه ادامه داد: ورزشکاران این دوره از مسابقات در ‪ ۹‬آیتم بین‌المللی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا قوی‌ترین آنان در ادامه زورآزمایی ‪ ۱۵‬مرد آهنین مشخص شود.

روح الله داداشی، مسلم دارابی و مهرداد باجلان از ایران به همراه دنیس ریچارد جانوش مجارستانی، الکساندر لاشین اوکراینی، جورجی دونیجا شویلی از گرجستان، برانیسلا گولیر از اسلواکی، ریچارد واد درلیندن از هلند، بروسکاس سایولیوس و زیمینیسکاس دالیوس از لیتوانی، یوری کولماکو روسی، مارکوس مانیک و لوری نامی از استونی، گرگور استینگار از اسلوونی و کریستوف رادزیکاوسکی از لهستان ‪ ۱۵‬مرد آهنینی هستند که در این مسابقات با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

فرامرز خودنگاه از ایران بعنوان داور اول و گونتارس کاشینزا از لتونی داور دوم این مسابقات هستند.


مسابقات قوی‌ترین مردان آهنین جهان در قشم با حمایت و همکاری بانک صادرات ، سازمان تربیت بدنی، کمیته ملی المپیک، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سازمان منطقه آزاد قشم و شبکه سوم صدا و سیما از امروز و بمدت دو روز از ساعت ‪ ۹‬صبح تا ‪ ۱۸‬عصر در پارک زیتون شهر قشم برگزار می‌شود. ک/‪۳‬ ‪۶۶۸/۱۳۸۷‬









تاریخ: 1389/11/23
کلمات کلیدی:
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: