برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رییس فدراسیون گلف: هدف ما مدال آوری در بازی‌های آسیایی ‪ ۲۰۱۴‬است

ورزش. سایررشته ها. گلف
تهران - رییس فدراسیون گلف کشورمان، گفت: هدف و برنامه ریزی اصلی ما مدال آوری در بازی‌های آسیایی ‪ ۲۰۱۴‬کره جنوبی و کسب سهمیه المپیک ‪ ۲۰۱۶‬برزیل است.

کیکاووس سعیدی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، خاطرنشان کرد: در این راستا از حدود ‪ ۳‬ماه قبل برنامه طرح جامعه توسعه گلف را با بررسی‌های لازم تدوین کرده و به زودی در اختیار سازمان تربیت بدنی قرار می‌دهیم.

وی افزود: راه کارهای اساسی را پیش بینی کرده‌ایم تا به اهداف کوتاه و بلند مدت خود در عرصه‌های مختلف دست یابیم.

رییس فدراسیون گلف عنوان کرد: توجه به زیر ساخت ها، گسترس گلف و آموزش از برنامه‌های دیگر است که در این راستا طبق هماهنگی با فدراسیون جهانی در اردیبهشت ماه آینده یکی از برترین مربیان جهان به ایران سفر خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این سایمون دیکسی یکی از مربیان برتر جهان به ایران سفر کرده است و با توجه به شناخت خوبی که از کشورمان دارد سعی داریم تا دوباره از این مربی استفاده کنیم.

سعیدی با اشاره به تلاش فدراسیون برای تامین امکانات مورد نیاز گلف در استان‌های مختلف کشور یادآور شد: اولین بخش کمک‌های فدراسیون در اختیار هیات‌ها قرار گرفت که این مساله همچنان ادامه خواهد داشت ضمن اینکه طی چند ماه اخیر هیات‌های گلف مازندران، چهار محال و بختیاری، مرکزی و آذربایجان غربی را راه اندازی کردیم.

وی با اشاره به ارتقاء مسابقات لیگ گلف از برتر به سوپر لیگ ادامه داد:
این مساله باعث می‌شود تا اسپانسرها و باشگاه‌ها نگاه بهتری به لیگ داشته باشند و قراردادهای مربیان و ورزشکاران بالاتر برود تا علاقه مندی به این رشته بیشتر از گذشته شود.

سعیدی عنوان کرد: در این راستا مسابقات سوپر لیگ در فصل آینده با حضور ‪۱۰‬ تیم برگزار می‌شود و لیگ‌های جوانان و بانوان را نیز در سال آینده راه اندازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: طی دو هفته آینده اعضای هیات رئیسه فدراسیون را مشخص خواهیم کرد تا فعالیت‌های خود را با قرت بیشتری دنبال کنیم.

سعیدی در خصوص همگانی کردن این رشته گفت: در این مسیر اقداماتی انجام داده و توافقات مناسبی با شهرداری‌ها انجام داده‌ایم اما همگانی کردن گلف به راحتی انجام نمی‌شود و نیاز به حمایت‌ها از سوی ارگان‌های مختلف دارد تا زمین‌های این رشته ورزشی را در سطح کشور گسترش بدهیم.

رییس فدراسیون گلف در پایان تاکید کرد: این رشته برای خروج از انزوا نیاز به حمایت بیشتر رسانه‌ها خواهد داشت.




تاریخ: 1389/11/24
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: