برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

/ 2 خبر از اسکیت/ اردوی تیم ملی اسکیت سرعت جوانان از 9 اسفند آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: اردوی دوم تیم ملی اسکیت سرعت جوانان پس از پایان مسابقات قهرمانی کشور از 9 اسفندماه به مدت 3 روز در هرمزگان برگزار خواهد شد.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، پس از پایان مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی کشور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان پسر که از تاریخ 7 تا 8 اسفند‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، اردوی دوم تیم ملی اسکیت سرعت جوانان پسر در تاریخ‌های 9، 10 و 11 همین‌ماه در هرمزگان برگزار خواهد شد.
نفرات دعوت شده به اردو از بین نفرات حاضر در اردوی اول هستند.
همچنین پس از انجام مسابقات قهرمانی کشور، نفرات مستعد به این اردوی تیم ملی اسکیت سرعت اضافه خواهند شد.
اسامی نفرات دعوت شده به شرح زیر است:
صالح رشیدی از اصفهان، فرشید شایان از اراک، سعید حاجی‌محمدی از تهران، امیر سپهر ربیعی از کرج، حسین منشیدی از کرج، شایان صباغ از کرج، ایمان زندی از کرج، محمد واعظی از تهران، فرهاد بهرامی از بوشهر، پدرام فدوی از کردستان، اشکان خلیلی از اصفهان، شفیق دانش از بندرعباس

* کارگاه 2 روزه مربیگری درجه 2 اسکیت سرعت از امروز
کارگاه 2 روزه دوره مربیگری درجه 2 اسکیت سرعت شامل تجزیه و تحلیل حرکتی مهارت‌های اسکیت، برنامه‌نویسی، طراحی و تمرین، فیزیولوژی ورزشی، آناتومی عضلات درگیر در اسکیت سرعت از 24 تا 26 بهمن‌ماه در آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.
این دوره مربیگری شامل افرادی که در دوره مربیگری درجه 2 به مدرسی انیو مومنی که در فروردین‌ماه امسال شرکت کرده بودند، می‌شود.
انتهای پیام/

تاریخ: 1389/11/24
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: