برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سجادی: توسعه ورزش در روستاها از اهداف سازمان تربیت بدنی است

ورزش. روستایی و عشایری. تودیع و معارفه
تهران- معاون ورزش سازمان تربیت بدنی گفت: توسعه فرهنگ ورزش در سطح روستاها و در میان عشایر کشور یکی از اهداف بسیار مهم سازمان تربیت بدنی است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری ورزش ایران، سید حمید سجادی روز دوشنبه در آیین تودیع رییس پیشین و معارفه سرپرست جدید فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری با اشاره بر اهمیت توسعه ورزش روستایی و عشایری ، ابراز امیدواری کرد: از این پس نیز همچون گذشته شاهد موفقیت و توسعه هر چه بیشتر ورزش در این قشر بزرگ باشیم.

در این آیین که در سالن جلسات سازمان تربیت بدنی برگزار شد، برانوش نیک بین به عنوان سرپرست جدید فدراسیون روستایی و عشایری معرفی و از زحمات غلامرضا جعفری رییس پیشین این فدراسیون تقدیر شد.

سرپرست فدراسیون ورزشهای روستایی و عشایری نیز در این آیین با تاکید بر اینکه از زمان شکل‌گیری فدراسیون روستایی و عشایری حرکت‌های بسیار خوبی برای توسعه ورزش در بین روستایی‌ها و عشایر صورت گرفته است، ابراز امیدواری کرد تا در آینده نیز بتواند ضمن تداوم این موفقیت‌ها زمینه شکوفایی هرچه بیشتر ورزش این حوزه را فراهم کند.

نیک بین گفت: خوشبختانه دکتر سعیدلو و دکتر سجادی نگاه ویژه‌ای به توسعه ورزش روستایی و عشایری دارند و بسیار امیدواریم که با توجه به این نگاه در آینده‌ای نزدیک به ایده آل‌های سازمان تربیت بدنی در این زمینه نیز برسیم.











تاریخ: 1389/11/25
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: