برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

وزیری: استعدادیابی در نونهالان اولویت برنامه‌های فدراسیون اسکیت است

ورزش. اسکیت. اسکیت
تهران - رئیس فدراسیون اسکیت کشورمان گفت: استعدادیابی در بین رده سنی نونهالان مهمترین اولویت فدراسیون اسکیت بوده و در حال حاضر ‪ ۷۰‬درصد انرژی این فدراسیون بر روی این مهم متمرکز شده است.

جمشید وزیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: سیاست فدراسیون بر آن است که با برنامه ریزی و آینده نگری، زمینه مناسبی را برای موفقیت ورزش ایران فراهم کند که بر این اساس توجه به آموزش و استعدادیابی در بخش نونهالان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ما بوده و خواهد بود چرا که این رده سنی می‌تواند آینده ورزش ایران را تضمین کند.

وی خاطر نشان کرد: شعار ما این است که باید در راه دستیابی به توسعه پایدار ورزش مدال آور اسکیت در ایران گام برداریم و برای رسیدن به این مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

رییس فدراسیون اسکیت با اشاره به تشکیل اردوی تیم ملی بانوان تا پایان اسفند سال جاری، اظهار داشت: توزیع عادلانه فرصت‌ها و امکانات در سراسر کشور و توجه ویژه به نوجوانان و بانوان از دیگر اولویت‌های ما برای توسعه پایدار اسکیت ایران است.

وزیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ‪ ۵۸‬درصد ورزشکاران سازمان یافته فدراسیون اسکیت را بانوان تشکیل می‌دهند که البته با وجود برخی محدودیت ها و مشکلات، در مسابقات داخلی و خارجی خوب ظاهر شده‌اند و من به آینده ورزشکاران کشورمان امید بسیار دارم.

وی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده حتی به روستاهای کوچک نیز توجه کرده‌ایم تا زمینه فعالیت تمامی علاقه مندان به اسکیت در کشور فراهم شود.

البته برنامه‌های دیگری هم داریم که در زمان اجرایی شدن اعلام خواهد شد.

رییس فدراسیون اسکیت اضافه کرد: به تجربه ثابت شده، هرچه به شهرهای کوچک بیشتر توجه کنیم زمینه توسعه رشته‌های ورزشی بیشتر مهیا می‌شود، زیرا افراد توانمند زیادی در نقاط دور افتاده هستند که می‌توانند افتخارآفرین ورزش کشور باشند.

وزیری با اشاره به فعال بودن ‪ ۳۱‬استان و ‪ ۳۰۰‬شهر کشور در رشته ورزشی اسکیت، گفت: این فدراسیون سال گذشته بیش از ‪ ۲۶‬هزار بیمه شده ورزشی داشت که با توجه به عمر کوتاه این فدراسیون، بیانگر رویکرد جوانان به این ورزش است و خانواده‌ها نیز استقبال بسیار خوبی از این رشته ورزشی داشته و دارند. در تمامی مسابقاتی که در طول سال داریم شاهد حضور گسترده خانواده هستیم که این امر نشان می‌دهد اسکیت جایگاه بسیار خوبی در خانواده‌های ایران دارد و هر روز علاقه مندی ورزش دوستان به این ورزش بیشتر می‌شود.







تاریخ: 1389/11/26
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: