برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رییس انجمن بیس بال و سافت بال: حضور در فدراسیون انجمن‌های ورزشی فعالیت‌های ما را گسترده ترکرده است

ورزش. سایررشته ها. بیس بال
تهران- رییس انجمن بیس بال و سافت بال، گفت: پس از آنکه بیس بال و سافت بال تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی قرار گرفت ، فعالیت‌های ما گسترده تر و جدی تر شد.

حمیدرضا عاصمی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا؟ خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم شرایط گذشته را با حال مقایسه کنیم باید ببینیم که ما در گذشته چه وضعیتی داشتیم و هم اکنون کجا قرار دادیم.

وی افزود: هرچند ما ‪ ۱۷‬سال به عنوان فدراسیون فعالیت می‌کردیم اما چندان برنامه‌های گسترده‌ای نداشتیم.

عاصمی عنوان کرد: در طول این ‪ ۱۷‬سال تنها چهار یا پنج اعزام خارج از کشور داشتیم و حتی مسابقات قهرمانی کشور ما نیز هر چند سال یکبار برگزار می شد.

وی اظهار داشت: در همین مدت کوتاهی که تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزش هستیم ، مسابقات کشوری بیس بال برگزار شده و پیکارهای کشوری سافت بال هم اسفند ماه برپا خواهد شد.

عاصمی گفت: مسوولان قبلی فدراسیون بیس بال هم زحمت خود را کشیدند اما این رشته رشد و شکوفایی مناسبی در آن زمان نداشت.

وی با اشاره به نگرانی برخی از مسوولان رشته‌ها که باید به عنوان انجمن زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی فعالیت کنند گفت: وقتی ما هم زیر نظر فدراسیون انجمن‌ها آمدیم نگران بودیم تا مبادا فعالیت هایمان محدود شود، اما با ساختار مدیریتی مناسبی که این فدراسیون دارد به راحتی به اهدافمان رسیدیم.

عاصمی عنوان کرد: نظارت خوبی در فدراسیون انجمن‌های ورزشی وجود دارد و به طور یقین در سال ‪ ۹۰‬برنامه‌های برون مرزی ما هم بطور موثر آغاز خواهد شد وی اظهار داشت: بدون تردید فعالیت قدرتمند زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی باعث خواهد شد تا دوباره شرایط برای فدراسیون شدن ما فراهم شود.

عاصمی با اشاره به جایگاه رفیع رشته بیس بال در سایر کشورها یادآور شد:
این رشته در جهان جایگاه مناسبی دارد و ما هم با کمک مسوولان فدراسیون انجمن‌های ورزشی تلاش می‌کنیم تا شرایط را برای تاسیس دوباره فدراسیون بیس بال که بتواند برنامه‌های خود را با قدرت دنبال کند، فراهم کنیم.

وی ادامه داد: فدراسیون انجمن‌های ورزشی با مدیریت خوب محمد علیپور، نظارت مناسب و دقیقی بر رشته‌های تحت پوشش خود دارد و چنانچه این فدراسیون از نظر مالی هم تامین شود به بهترین نحو از عهده وظایف خود برمی آید.

عاصمی در پایان با اشاره به اینکه انتقال برخی از رشته‌ها به فدراسیون انجمن‌های ورزشی از سوی سازمان تربیت بدنی صورت می‌گیرد و این فدراسیون به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های سازمان ورزش موظف به اجرای این دستورات گفت : امید است که با انتقال رشته‌هایی چون راگبی و کریکت به این فدراسیون ، شاهد رشد و گسترش آنها باشیم .




تاریخ: 1389/11/26
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: