برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ربانی در گفت‌وگو با فارس: فدراسیون دوومیدانی کی می‌خواهد برای ورزشکاران مربی بیاورد؟

خبرگزاری فارس: رکورددار پرش با نیزه ایران گفت: 5 ماه دیگر مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش رو داریم، فدراسیون کی می‌خواهد برای ملی‌پوشان مربی بیاورد؟


محسن ربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس عنوان کرد: پس از بازی‌های آسیایی گوانگجو از همه مربیان خارجی خواستند که ایران را ترک کنند. این در حالی است که ورزشکاران دوومیدانی تا به امروز بدون برنامه مشخص تمرینی، صرفا زمان را از دست می‌دهند.
وی افزود: تیرماه آینده رقابت‌های قهرمانی آسیا در ژاپن را در پیش رو داریم، به علاوه سال 90 فرصتی است که ورزشکاران بتوانند سهمیه المپیک لندن را به دست آورند. حال فدراسیون قصد دارد چه زمانی برای ورزشکاران خود مربی بیاورد، اردو تشکیل داده و برنامه‌های تدارکاتی آنها را مشخص کند سئوالی است که همه ملی‌پوشان از مسئولان دارند.
ربانی گفت: از گوانگجو به بعد ریالی حقوق دریافت نکرده‌ایم. این در حالی است که از باشگاه ذوب‌ آهن نیز برای فصل گذشته مسابقات باشگاهی دریافتی نداشته‌ام، بدون مربی و برنامه تمرین کرده ام، حال به نظر شما با این شرایط من سال آینده چه نتایجی را باید در میادین بین‌المللی کسب کنم؟
وی در خصوص مسابقات بین‌المللی دهه فجر گفت: در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کنم و این امر به دلیل عدم پرداخت قرارداد باشگاهی ام از سوی ذوب آهن است.
انتهای پیام/

تاریخ: 1389/11/27
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: