برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیشه‌گران: وقفه‌ای در فعالیت رشته‌های راگبی و کریکت به وجود نمی‌آید

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: برنامه‌های رشته‌های ورزشی کریکت و راگبی به مانند گذشته ادامه داشته و وقفه‌ای در فعالیت‌های این دو ورزش به وجود نخواهد آمد.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، مهران تیشه‌گران افزود: رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی ‌از این دو رشته که به تازگی از حالت فدراسیون به انجمن تغییر شکل داده‌اند، حمایت خواهد کرد.
وی اظهار داشت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی امروز به صورت رسمی انجمن کریکت و راگبی را تحویل گرفته و قرار است طبق روال گذشته، فعالیت این دو رشته ادامه یابد.
تیشه‌گران ادامه داد: وقفه‌ای در کار مسئولان انجمن‌های کریکت و راگبی به وجود نخواهد آمد و مانند گذشته به کارها رسیدگی خواهند کرد.
وی افزود: سیاست فدراسیون انجمن‌های ورزشی به گونه‌ای است که انجمن‌ها به صورت مستقل کار می‌کنند و با هیچگونه محدودیتی مواجه نمی‌شوند‌.
دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی عنوان کرد: رئیس فدراسیون نیز خواستار توجه بیشتر به ورزش راگبی شده است، چرا که این رشته ورزشی جزو رشته‌های حاضر در بازی‌های آسیایی و المپیک است.
وی گفت: با توجه به طرفداران پر شمار این دو رشته ورزشی در سراسر کشور، امید می‌رود با کسب بودجه و امکانات لازم بتوانیم بیش از گذشته از کریکت و راگبی حمایت کنیم.
تیشه‌گران افزود: مسئولان دو رشته نیز به عنوان دبیران کریکت و راگبی در فدراسیون فعالیت خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد:‌‌ جامعه راگبی و کریکت هیچ نگرانی در این خصوص نداشته باشد، چرا که طبق برنامه، فعالیت این دو انجمن ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/

تاریخ: 1389/11/27
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: