برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

آشنایی ورزشکاران با ویژگی‌های بهداشت محیط

کتاب «بهداشت و ورزش» که به تازگی از سوی انتشارات ورزش منتشر شده است، نکاتی را درباره مراقبت‌های ویژه پزشکی و مسایل محیطی ورزشکاران عنوان می‌کند./به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مخاطب با مطالعه این اثر که به قلم دکتر اکبر آفرینش‌خواهی و دکتر سعید صانعی به رشته تحریر درآمده، می‌آموزد که احساس شادابی جسمی و روحی همزمان با انجام ورزش، در صورت آشنایی و اجرای ملاحظات لازم در حوزه بهداشت و مراقبت‌های پزشکی امکان‌پذیرند.

به اعتقاد پدید‌آورندگان این نوشتار، فعالیت‌های بهداشتی نظیر بهداشت مواد غذایی، بهداشت کودک، بهداشت تغذیه، بهداشت محیط و ... را باید به افراد جامعه آموزش داد. آموزش انواع بهداشت سبب می‌شود افراد به رعایت مسایل بهداشتی و حفظ سلامتی توجه بیشتری داشته باشند. 

با توجه به محتوای کتاب «بهداشت و ورزش»، آموزش بهداشت موجب تشویق و ترغیب مخاطبان برای پذیرش و انجام رفتار و اعمالی می‌شود که برای ادامه زندگی سالم ضروری اند.

کتاب «بهداشت و ورزش» از هشت فصل اصلی با عناوین «بهداشت عمومی بدن»، «اثرات ورزش بر سیستم‌های مختلف بدن»، «بهداشت روانی در ورزش»، «بهداشت اماکن، لباس و کفش ورزشی»، «آشنایی با نقش ورزش در درمان بیماری‌ها»، «ورزش و شرایط محیطی بهداشت و مراقبت‌های پزشکی ورزشکاران»، «ورزش و گروه‌های ویژه» و «ورزشکاران و بهداشت در مسافرت‌های ورزشی» تشکیل شده است.

 چاپ دوم کتاب «بهداشت و ورزش» در شمارگان 1000 نسخه، 184 صفحه وزیری و بهای 50 هزار ریال به تازگی از سوی انتشارات ورزش منتشر شده است.
تاریخ: 1389/12/1
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: