برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تمرینات هوازی و غیرهوازی در فوتبال مکتوب شد

کتاب «تمرینات هوازی و غیرهوازی در فوتبال» اثر دکتر حمید خداداد منتشر شد. این اثر با ارایه تمرینات آمادگی جسمانی به بازیکنان فوتبال کمک می‌کند تا استقامت بدنی لازم را برای اجرای توانمندی‌هایشان در طول مسابقه به‌دست آورند.مدیر مسوول انتشارات ورزش در گفت وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ضمن اعلام این خبر بیان داشت: «ویژگی‌های تمرینات آمادگی جسمانی»، «رشد جسمانی و آموزش بازیکنان جوان»، «گرم کردن و برگشت به حالت اولیه»، «برنامه‌ریزی فصلی»، «تمرینات هوازی» و «تمرینات غیرهوازی» عناوین فصول این کتاب را تشکیل می‌دهند.

مهدی صادقی ادامه داد: در این کتاب به عوامل اصلی درباره آمادگی جسمانی در فوتبال اشاره شده و مخاطب با تعریف و شرح قابل درک و قابل قبولی از آمادگی جسمانی آشنا می‌شود.

وی افزود: مولف در این اثر برای فراهم آوردن زیربنای فکری لازم به منظور فهم آمادگی جسمانی و تمرینات مربوط، شرح مختصری از چگونگی تولید انرژی در هنگام بازی فوتبال و دیگر فعالیت‌های جسمانی ارایه کرده است.

مدیر مسوول انتشارات ورزش عنوان داشت: در این نوشتار توضیح مختصری درباره نیازهای جسمانی بازیکنان فوتبال به چشم می‌خورد که این توضیحات، قابلیت‌های مربوط به آمادگی جسمانی در فوتبال را تبیین می‌کنند.

صادقی در پایان گفت: برای عملکرد مناسب بازیکن در فوتبال، عضلات نیاز به انرژی (کارمایه) دارند. انرژی نیز با استفاده یا بدون استفاده از اکسیژن در بدن تولید می‌شود، لذا نقش اکسیژن در تولید انرژی سیستم هوازی (با حضور اکسیژن) و سیستم غیر هوازی (بدون حضور اکسیژن) بسیار موثر است که هر یک از آنها در این اثر به طور مفصل توضیح داده‌ شده‌اند.

چاپ دوم کتاب «تمرینات هوازی و غیر هوازی در فوتبال» اثر دکتر حمید خداداد در شمارگان 2000 نسخه، 200 صفحه و بهای 60 هزار ریال به تازگی از سوی انتشارات ورزش منتشر و راهی بازار نشر شده است.
تاریخ: 1389/12/3
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: