برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در گفت‌و‌گو با فارس مجیدی: در مسابقات جهانی نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی اسکیت سرعت مردان گفت: با برنامه‌ریزی و تمرینات ویژه‌ای که برای ملی‌پوشان در نظر خواهیم گرفت، در رقابت‌های جهانی کره‌جنوبی نتایج خوبی را کسب می‌کنیم.


ابوالفضل مجیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس«توانا»، با بیان اینکه برای حضور موفق در مسابقات جهانی کره‌جنوبی 14 بازیکن را به اردوی اولیه تیم ملی دعوت کردیم، اظهار داشت: برای اولین بار پس از اتمام لیگ برتر 14 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم. با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از 4 تا 11 فروردین‌ماه سال آینده از بازیکنان تست آمادگی جسمانی خواهیم گرفت و سپس تمرینات تاکتیکی خود را برای حضور موفق در رقابت‌های جهانی انجام خواهیم داد. با انجام تمرینات ویژه‌ای که در نظر گرفته‌ایم، در مسابقات جهانی نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد.
وی ادامه داد: برای ارتقا بخشیدن به جایگاه اسکیت سرعت ایران در سطح جهانی، بهترین‌ها را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم، اما در آینده اگر بازیکنان لیگ‌ برتر عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشند به تیم ملی دعوت خواهند شد، بنابراین احتمال حضور نفرات جدید در تیم ملی وجود دارد.
مربی اسکیت سرعت مردان از حضور تیم ملی در مسابقات کاپ آزاد کره‌جنوبی خبر داد و گفت: در اردیبهشت‌ماه سال آینده در مسابقات کاپ آزاد کره‌جنوبی شرکت خواهیم کرد و علاوه بر آن در شهریورماه سال آینده نیز در پیکارهای جهانی در همین کشور شرکت می‌کنیم.
مجیدی با بیان اینکه باید مسئولان ورزشی از رشته اسکیت حمایت کنند، خاطرنشان کرد: اگر مسئولان ورزشی از رشته اسکیت سرعت حمایت خوبی انجام دهند، می‌توانیم در مسابقات بین‌المللی نتایج خوبی را کسب کنیم. در بازی‌های آسیایی گوانگجو نیز با وجود رقابت با تیم‌های قدرتمند، عملکرد بدی نداشتیم. در هر حال از مسئولان انتظار داریم توجه ویژ‌ه‌ای به رشته اسکیت داشته باشند.

انتهای پیام/

تاریخ: 1389/12/6
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: