برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

يك مربي: زمين‌هاي پاراگلايدر اروميه بي‌نظير است

ورزش. پاراگلايدر. آذربايجان غربي
اروميه - مسوول آموزش انجمن‌هاي پاراگلايدر كشور گفت : تمامي شرايط براي ورزش پاراگلايدر در اروميه فراهم است و با قاطعيت مي‌توان گفت زمين‌هاي پاراگلايدر اروميه در ايران بي‌نظير است.

فرهاد حق شناس روز چهارشنبه در مصاحبه اختصاصي با خبرنگار ايرنا، وجود كوههاي بلند و آب و هواي خوب را مهم‌ترين پارامترهاي مورد نياز ورزش پاراگلايدر اعلام كرد و افزود: با توجه به اين امكانات اروميه يكي از مناسب ترين مكان‌ها براي توسعه ورزش پاراگلايدر كشورمحسوب مي‌شود.

وي پيرامون برگزاري فينال مسابقات پارگلايدر كشور كه به ميزباني اروميه درحال برگزاري است نيز گفت: سطح اين مسابقات تاكنون بسيار مطلوب بوده است مسابقات پاراگلايدر با شركت ‪ ۱۱۰‬نفر ورزشكار از ‪ ۱۹‬استان كشور با هدف انتخاب و دعوت نفرات برتر به تيم ملي برگزار شده است.

حق شناس با اشاره به برگزاري مسابقات پاراگلايدر در دو رشته فرامنطقه‌اي و آكروبات افزود: مسابقات رشته آكروبات براي اولين بار در سطح كشور برگزار مي‌شوند.

وي با قدرداني از تلاش‌هاي انجام شده افزود: مسوولان آذربايجان غربي تاكنون همكاري بسيار خوب و مساعدي را براي برگزاري مطلوب اين مسابقات داشته اند وي با تاكيد بر روند رو به رشد ورزش‌هاي هوايي يادآور شد: در سال ‪ ۷۶‬ورزش هوايي ايران تنها ‪ ۲۹‬خلبان داشت ولي امروز اين تعداد به بيش از ‪ ۱۰‬هزار نفر رسيده است.

حق شناس در ادامه برگزاري سومين دوره مربيگري پاراگلايدر را از ديگر برنامه‌هاي انجمن ورزش‌هاي هوايي عنوان كرد و گفت: اين دوره آموزشي بعد از ماه مبارك رمضان در استاديوم آزادي تهران برگزار مي‌شود.

فينال مسابقات پاراگلايدر از سوم مرداد ماه سال جاري در منطقه كوه خليل اروميه آغاز شده و تا عصر امروز ادامه مي‌يابد.

مراحل مقدماتي اين ديدارها در سه استان كردستان، كرمانشاه و خراسان رضوي انجام شده است.








تاریخ: 1389/5/6
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: