برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

۱۸۰۹ پروژه ورزشی در دولت سیزدهم تکمیل و افتتاح شد

اصفهان - ایرنا - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: یک هزار و ۸۰۹ پروژه ورزشی نیمه تمام از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ...

به گزارش خبرنگار ایرنا، مریم کاظمی پور روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: تکمیل و بهره برداری ازپروژه های ورزشی نیمه تمام از اصلی ترین برنامه های وزارت ورزش و جوانان است.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ١۶٩ پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی در استان اصفهان وجود داشت و تا به امروز۹۰ پروژه از آنها به بهره برداری رسیده است.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: آمایش سرزمین به منظور برقراری عدالت از دیگر رویکردهای وزارتخانه است و بر همین مبنا سندی متشکل از ٩٠ هزار نقطه زیست بوم جغرافیایی مبتنی بر نیازهای ورزشی و سایر موارد تدوین شده است.

۱۸۰۹ پروژه ورزشی در دولت سیزدهم تکمیل و افتتاح شد

کاظمی پور خاطرنشان کرد: «برنامه ملی پیشرفت ورزش» جزو دیگر اولویت های ماست و باید تاکید کنیم که در موضوع ورزش شاهد جزیره ای عمل کردن دستگاه ها هستیم و این مشکل باید اصلاح شود.

وی تصریح کرد تفاهم بین دولت و سایر ارکان های جامعه برای توسعه و گسترش ورزش ضروریست و ما بدنبال بهبود این موضوع خواهیم بود.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان اصفهان نیز در این مراسم گفت: افزایش شمار ورزشکاران اصفهانی و موفقیت آنان در بازی های آسیایی ٢٠٢۶ دوحه و المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس جزو برنامه های اصلی ما خواهد بود.

سیدمهدی صدری ادامه داد: از طرف دیگر هویت سازی با نگاه امیدوارانه و تاسی به راه رییس جمهور شهید را بطور جد دنبال خواهیم کرد.

۱۸۰۹ پروژه ورزشی در دولت سیزدهم تکمیل و افتتاح شد

به گزارش ایرنا، سیدمهدی صدری، متولد اصفهان، دانشجوی دکترای مدیریت استراتژیک و کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی، پیش از این در مسوولیت های مختلف از جمله رئیس سازمان ملی جوانان اصفهان، مدیرکل دفتر ازدواج سازمان ملی جوانان کل کشور، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری و معاون وزیر ورزش و جوانان در دولت دهم خدمت کرده است.

او در رشته رزمی جودو با اخذ کمربند مشکی همچنین در رشته های تکواندو، والیبال و بدنسازی سابقه فعالیت دارد.

منبع: ایرنا
تاریخ: 1403/3/6
موضوع: ورزش زنان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: