برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

براساس وضعیت رکوردی تیم ریکرو بانوان در جام جهانی ترکیه شانسی برای کسب مدال ندارد

خبرگزاری بین المللی زنان : کمانداران ریکرو زنان مانند جام‌جهانی کرواسی، در جام‌جهانی ترکیه نیز شانسی برای کسب مدال ندارند.

20 خرداد ماه جام جهانی تیراندازی با کمان در ترکیه آغاز خواهد شد و تیم ملی ایران در دو بخش زنان و مردان و در دو رشته ریکرو و کامپوند با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.
تیم ایران در جام جهانی کرواسی که چندی پیش در شهر چورچ برگزار شد تنها در بخش کمان کامپوند مردان توانست به مدال برنز دست پیدا کند و در بخش بانوان نیز با ارتقا رده‌بندی به کار خود پایان داد، اما در بخش ریکرو و در بخش زنان و مردان نتیجه‌ای حاصل نشد، به طوری که در بخش زنان شاهد سقوط رده نیز بودیم.
این تیم بر اساس وضعیت رکوردهای به ثبت رسیده در مسابقات انتخابی کشور، هیچ شانسی در جام‌جهانی ترکیه هم ندارد.
در این خصوص مجید احمدی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: تیم ریکرو زنان ما برای رشد نیاز به زمان دارد و نمی‌توان از این تیم انتظار داشت در جام جهانی ترکیه نتیجه بهتری از کرواسی به ثبت برساند، اما اگر این تیم به شکل مستمر و با برنامه کار کند شاید بتوان برای جهانی ایتالیا که نزدیک به دو ماه آینده برگزار خواهد شد امیدی برایش متصور شد.
وی افزود: در رشته کامپوند وضعیت تیم زنان خوب است و با کمی تلاش و تمرین می‌توانیم به مدال هم دست پیدا کنیم.
در حال حاضر مربیان کره‌ای تیم ملی در مرخصی به سر می‌برند و مجید احمدی مربی تیم کامپوند هدایت تیم ریکرو را نیز بر عهده دارد.
مسابقات جام‌جهانی تیروکمان هرساله در پنج مرحله برگزار می‌شود. در سال 2011 مسابقات به ترتیب در چورچ کرواسی، آنتالیای ترکیه، اوگدن آمریکا، شانگ‌های چین و استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

کدخبر : 90030801
تاریخ: 1390/3/10
موضوع: ورزش زنان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: