برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

لیگ برتر كشتی/تیم ثامن الحجج سبزوار مقابل سایپای شمال به برتری رسید

سبزوار – از سری مسابقات لیگ برتر كشتی كشور و در هفته سوم دور برگشت ،تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار صدر نشین گروه ب، مقابل تیم سایپای شمال (تنكابن ) به برتری رسید.
    لیگ برتر كشتی/تیم ثامن الحجج سبزوار مقابل سایپای شمال به برتری رسید

به گزارش ایرنا، این رقابت جمعه شب به میزبانی سبزوار در سالن سربداران این شهرستان برگزار شد كه تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار در میان تشویق های گرم و پرشور تماشاچیان با امتیاز 5 بر 2 پیروز میدان شد.

در بخش انفرادی این مسابقه در وزن 55 حسن رحیمی از تیم سبزوار مقابل جواد داداشی، در وزن 60 عباس گلی گرمستانی از تیم سبزوار مقابل مصطفی آقاجانی و در وزن 66 محمد نادری از تیم سبزوار مقابل محمد یوسفی پیروز شدند.

در وزن 74 حسن طهماسبی از تیم سایپای شمال بر حسام مقدم غلبه كرد و در وزن 84 احسان امینی از تیم ثامن الحجج سبزوار علیرضا گودرزی را زمین گیر كرد.

در وزن 96 عباس تهان از سایپای شمال عرفان امیری را شكست داد و در وزن 120 كیلو گرم فردین معصومی از تیم ثامن الحجج سبزوار ، هادی پور علی جان را مغلوب خود كرد.

این مسابقه را علی اكبرصوفی، اصغر محمدی، سهراب دهقان و ابوالفضل سبزعلی قضاوت كردند.

محسن كاوه به عنوان سرمربی و پژمان درستكار به عنوان مربی هدایت تیم سبزوار را عهده دار بودند و سید مصطفی میر عمادیان سرمربیگری و احمد پورعینی مربیگری تیم سایپای شمال را عهده دار بودند.

تیم كشتی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار با اقتدار در صدر جدول گروه ب قرار دارد و تیم خونه به خونه بابل صدر نشین گروه آ در این دوره از رقابت های لیگ برتر كشتی كشور است.

منبع: ایرنا
تاریخ: 1390/10/9
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: