برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

روسیه قهرمان جام جهانی هاکی روی یخ شد

مسکو - تیم ملی هاکی روی یخ روسیه با پیروزی بر تیم ملی اسلواکی قهرمان جام جهانی هاکی روی یخ 2012 شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات جام جهانی هاکی روی یخ بطور مشترک در سوئد و فنلاند برگزار شد و تیم ملی فوتبال روسیه شب یکشنبه با پیروزی شش بر دو بر تیم اسلوواکی در فینال این مسابقات در هلسینکی در پایتخت فنلاند جام را بالای سر برد.

تیم ملی روسیه این مسابقه را با بازی تهاجمی آغاز کرد، با این وجود در دقیقه هفت 'ناسکالا' مهاجم اسلوواکی اولین گل را وارد دروازه روسیه کرد تا تیمش را یک بر صفر جلو اندازد.

بعد از آن 'مالکین'با سه گل و 'آوچکین'، 'کوکارف' و 'شیروکوف هر کدام با یک گل، شش گل تیم ملی هاکی روی یخ روسیه را به ثمر رساندند.

این نتیجه تا دقیقه 56 دیدار دو تیم ادامه داشت تا اینکه در این دقیقه 'گرانلوند' مهاجم اسلوواکی موفق شد با استفاده از فرصت پیش آمده، گوی را وارد دروازه روسیه کند تا نتیجه دیدار شش بر دو به نفع روسیه به پایان برسد.

پیروزی تیم ملی روسیه در جام جهانی هاکی روی یخ سوئد و فنلاند موجی از شادی و شور و شعف در روسیه برانگیخت و در شهرهای مختلف این کشور به ویژه مسکو مردم تا پاسی از شب شادی می کردند.

'ولادیمیر پوتین' رییس جمهوری و 'دمیتری مدودیف' نخست وزیر روسیه نیز در پیام های جداگانه ای به تیم ملی هاکی روی یخ این کشور، کسب عنوان قهرمانی جهانی را تبریک گفتند.

قهرمانی روسیه در مسابقات جهانی هاکی روی یخ سوئد و فنلاند، چهارمین قهرمانی این کشور در سالهای اخیر در این رشته ورزشی می باشد.

اروپام/2242**518

تاریخ: 1391/3/1
موضوع: ورزش جهان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: