برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیمورغیاثی: نفس حضور در المپیک باعث افتخار دو و میدانی کشور است

لندن – تیمور غیاثی پس از ناکامی امین نیکفر در دور مقدماتی رقابت های پرتاب وزنه المپیک گفت: نیکفر تلاش خود را کرد و همین که نمایندگان ما در بازیهای المپیک که سطح بسیار بالایی دارد حضور یافته اند، برای دو و میدانی کشورمان یک افتخار است.

مدیرسازمان تیم های ملی دوو میدانی وسرمربی دو استقامت ونیمه استقامت کشورمان درگفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا افزود:نیکفر دو خطا داشت که بروز آن در این گونه مسابقات عادی است.

غیاثی اظهارداشت: دراین گونه مسابقات قرار گرفتن جزو 12 نفر اول تنها اقدام برای راهیابی به مرحله بعدی است و ورزشکاران برای رسیدن به این مرحله خود را به آب و آتش می زنند و لذا تحت چنین شرایطی کار نیکفر در ارتکاب دو خطا تقریبا عادی تلقی می شود.

امین نیکفر در رقابت های مقدماتی پرتاب وزنه المپیک بارکورد 18متر و 62 سانتیمتر نتوانست به مرحله بعدی راه یابد.

غیاثی گفت: دو ومیدانی کاران ما دو مسابقه دیگر در روز جاری خواهند داشت که طی آن ساعت 13 به وقت محلی(30/16به وقت تهران)کاوه موسوی در رشته پرتاب چکش مسابقه می دهد و محمد ارزنده نیز ساعت 20 به وقت محلی (30/23 به وقت تهران) در رشته پرش طول رقابت خود را آغاز می کند.

مدیر سازمان تیم های ملی دو و میدانی ایران در پایان برای نمایندگان دو و میدانی کشورمان در این دوره از مسابقات المپیک آرزوی موفقیت کرد. جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار 10 سهمیه المپیکی را در ماده های مختلف دو و میدانی کسب کرده است.

اروپام**1647**345

تاریخ: 1391/5/13
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: