برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ایران در انتظار شب طلایی

تهران – رقابت های یازدهمین روز (سه شنبه) بازی های المپیک لندن با برگزاری آخرین وزن های کشتی فرنگی، دسته سنگین وزن وزنه برداری و فینال پرتاب دیسک می تواند به شبی طلایی برای ورزش ایران ختم شود.

به گزارش ایرنا، برنامه رقابت های ورزشکاران ایرانی در رقابت های فردا به این شرح است (ساعت ها به وقت تهران):

** دو و میدانی

روح الله عسکری در مرحله مقدماتی دوی 110 متر با مانع به میدان خواهد رفت. این رقابت ها از ساعت 13:10 آغاز می شود اما هنوز قرعه کشی این ماده انجام نشده است و مشخص نیست که او در چه گروهی به میدان خواهد رفت.

فینال ماده پرتاب دیسک هم از ساعت 23:15 آغاز می شود و در صورتی که احسان حدادی در مرحله مقدماتی که امروز (از ساعت 13:30) برگزار می شود در میان 12 پرتابگر برتر قرار گیرد در فینال نیز به میدان خواهد رفت.

حدادی دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان در سال 2011 است و به عنوان یکی از برترین پرتابگران جهان، یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال در این دوره از المپیک محسوب می شود.

مرحله نیمه نهایی دوی 800 متر نیز از ساعت 23:25 آغاز می شود و در صورتی که سجاد مرادی امروز در مرحله مقدماتی موفق باشد فردا نیز در نیمه نهایی مسابقه خواهد داد.

** کانو اسپرینت

آرزو حکیمی در ماده کایاک 500 متر تک نفره پارو خواهد زد.

رقابت های این ماده از ساعت 13:37 آغاز می شود و حکیمی در گروه نخست با قایقرانانی از کوبا، نیوزلند، دانمارک، آلمان، آمریکا و فنلاند رقابت خواهد کرد.

** وزنه برداری

بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی دو نماینده ایران در دسته مثبت 105 کیلوگرم هستند و کاروان ورزشی ایران امید زیادی به کسب مدال های طلا و نقره این وزن توسط این دو وزنه بردار خود دارد.

پولادمردان ایران از ساعت 22:30 به روی تخته می روند و با وزنه بردارانی از جمهوری چک، گرجستان، روسیه، جمهوری آذربایجان، کره جنوبی و دو وزنه بردار از هر کدام از کشورهای اوکراین و آلمان رقابت خواهند کرد.

** کشتی فرنگی

سعید عبدولی در وزن 66 کیلوگرم و قاسم رضایی در وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی دو نماینده پر امید ایران برای کسب دو مدال هستند.

عبدولی مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در سال 2001 و رضایی برنز 2007 را در کارنامه خود دارد.

رقابت های کشتی از ساعت 16:30 آغاز می شود.

ورزشی**2024**1553

تاریخ: 1391/5/16
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: