برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رضایی : مدال نقره حدادی حاصل برنامه 15 ساله است

تهران - دبیر اسبق فدراسیون دوومیدانی گفت : کسب مدال با ارزش نقره توسط احسان حدادی در بازیهای المپیک 2012 لندن حاصل یک برنامه 15 ساله است .

به گزارش ایرنا، علیرضا رضایی به ایرنا افزود : احسان حدادی از سال 1378 در رده نوجوانان کار خود را دردوومیدانی و پرتاب دیسک آغاز کرد.

وی افزود:درهمان زمان مربیان این رشته استعدادخاصی را در وی دیدند و همین شرایط باعث شدکه توجه خاصی به ورزشکارانی همچون احسان حدادی،هادی سپهرزاد،محمد عاکفیان،روح ا... عسگری، عباس صمیمی و ... صورت گیرد.

دبیراسبق فدراسیون دوومیدانی گفت: برپایی اردوهای داخلی و خارجی و تحت نظر قرار دادن این ورزشکاران و حضور مربیان اوکراینی و روسی که حقوق آنان بین هزار تا هزارو پانصد دلار بود باعث گردید که سطح آنان ارتقاء یافته و به شرایط مناسبی دست یابند.

وی گفت: این شرایط در یک دوره 15ساله با مدیریت علی کفاشیان ، حسین جلالی و سیدمصطفی کریمی فراهم شد و در دوره های بعدی نیز ادامه یافت.

دبیر اسبق فدراسیون دوومیدانی خاطرنشان کرد : براساس برنامه ریزی های تدوین شده مقرر شده بود که ورزشکاران بیشتری در این بازیها حضور داشته باشند که خوشبختانه این اتفاق افتاد و دوومیدانی کاران با استعدادی در این بازیها گام نهادند و این حاصل کار و برنامه ریزی بلند مدتی بود که از قبل کار شده بود.

رضایی گفت:درصورت توجه بیشتر افرادی مانند محمد و محمود صمیمی هم می توانستند در المپیک لندن حضور داشته باشند زیرا آنان نیز از توانایی های خوبی برخوردارند.

وی گفت:نباید فراموش کرد که احسان حدادی نیز خود با پشتکار و حمایت های خانواده و حضور مربی روسی به این شرایط دست یافت و آنان نیز در کسب این موفقیت بزرگ نیز سهمی دارند .

رضایی ادامه داد:مسوولان ورزش کشور باید با حمایت های بیشتر و بکارگیری افرادی توانا در این رشته پایه که مادر ورزش هااست را تحت نظر قرار دهند و این درختی که در شرایط شکوفایی قرار گرفته را مدیریت نمایند .

احسان حدادی شب گذشته با پرتاب 18/68 متری نخستین مدال ایران را در طول تاریخ المپیک در رشته دو و میدانی کسب کرد .

رابرت هارتینگ با یک پرتاب 27/68 متری قهرمان شد.

ورزشی ** 1587 **1590

تاریخ: 1391/5/18
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: